Gl. bibliotek

For et par dage siden fik jeg en opdatering af WINDOWS MEDIA PLAYER, det virker meget rodet for mig, men jeg kan ikke finde ud af at få det gamle bibliotek frem igen, er der nogen der forstår hvad jeg mener?
Hvordan anullere man en opdatering?

På forhånd tak
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilken version har du nu???

Sniffer  
Sorry, det er logik at skrive det. XP medie player 11
version 11.0.5721.5230.
er det jeg kan finde fram til.
Kik under "Bibliotek" se om der ikke står importer.
Formoder du har din musik på pc'en stadigvæk, da det er playeren du har opdateret.
Så er det da bare, at rode mapperne igennem efter muzaken.
Ellers skal du fjerne det installerede og installere forfra - det er bedre end opdatering.
Kan det være en trøst, at jeg også finder den nye rodet???..*GG*

Sniffer  
Hej Sniffer, det er super at du tager tid til at hjælpe.
Kan jeg afinstalere media player og geninstalere den uden at fjerne musiken, den ligger jo godt nok i dokumenter, så det er vel muligt.
men det kniber med tiden, så jeg lukker ned nu.
Mange tak.
Det anbefales, at afinstallere det gamle først og så lægge det sidst nye ind.
Og din musik ligger som altid på din pc og ikke på selve Media Playeren..

Sniffer  
Bemærk dog at med den nye medaiaplayer 11, så vil der være problemer med DRM materiale (det med digital copyright). Microsoft kan ikke rigtigt finde ud af at arbejde sammen med andre udbydere, og ting (musik) du har købt over nettet og fået en DRM licens til hos eks. TDCmusik, kan du derfor riskere at miste muligheden for at afspille hvis du opdaterer. Problemet kan efter sigende omgåes ved at eksportere sin DRM database INDEN man opdaterer, eller ved at genindlæse og downloade sine DRM rettigheder igen hos den udbyder man har købt musikken hos.... Men det er som sagt KUN et problem hvis der er tale om DRM materiale.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis