iTunes på PC "hakker"

Halløj smile
Jeg har et irriterende problem: iTunes "hakker" stort set hver gang der skiftes nummer. Det er opstået indenfor de sidste 3-4 måneder og jeg har i den periode ikke installeret nævneværdig software på PC'en.

Der er rigelig ledig plads på disken og der er også tilstrækkelig fri hukommelse, så jeg er helt blank her (også her) smile

Det skal lige siges, at det ikke sker hver gang det er en periodisk fejl, men når det sker står ALT stille på PC'en i 3-10 sekunder.

Er der nogen dygtige PC-folk der har et godt bud?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kør Ccleaner og ryd op i regbasen.
Defragmenter din harddiske.
fjern dit lydkort i hardwarehåndtering
hent den nyeste driver til lydkortet.
genstart din pc.
lad være med at indstallerer din lyddriver men kør ccleaner igen
genstart.
installer din lyddriver

Hvilke antivirus bruger du?? og kan din pc trække musik og antivirus. Nogle antivira bruger rimeligt meget cpu kraft. Jeg plejer at anbefale avast! som er gratis hvis man vil reg sig.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg takker mange gange og vil forsøge den opskrift en af de nærmeste dage, når tiden lige tillader det.

iTunes har en feature der fader de 2 sange ind over hinanden. Man kunne forestille sig at alt efter bitraten på de 2 sange kunne afgøre om den hakker eller ej. (Sådan noget med hvor meget ekstra CPU tid der skal bruges til processen)
Du kunne jo blot deaktivere denne feature, så der ikke crossfades...
Indstillingen finder du i iTunes, men jeg kan ikke lige huske hvad den hedder...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis