Voss komfur

Jeg har købt et Voss gaskomfur ca.6 år gammel,men det er til bygas og jeg skal bruge flaskegas.Hvor får/køber jeg dyser til ovennævnte.Når man køber et nyt komfur medfølger der forskellige dyser med.confused
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det får du en autoriseret vvs mand til at skifte for dig, der må du ikke pille selv !

V.h. Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Det får du en autoriseret vvs mand til at skifte for dig, der må du ikke pille selv !

V.h. Håndværkeren


Sidste hus jeg boede i, der købte jeg også nyt gaskomfur, der var også dysser med til begge dele, og er ret overbevist om at det ifølge instruktionsbogen var lav det selv arbejde.
Eneste forskel på de 2 slags dysser, var hullet til gassen.


Mon ikke nye dysser kan fås hos en forhandler af det pågældende komfurmærke, ellers må Voss kunne vejlede / henvise.


Mvh
Sømanden
Hvad tror du ens forsikrings selskab vil sige til at du selv foretager dig denne lille ændring. Jeg kan da godt se at det er nemt at gøre det selv, men sker der så noget hvor fejlen kan spores tilbage til gaskomfuret, så har forsikrings selskabet et fast punkt at hænge brugeren op på. Og tro mig de er eksperter i at finde undskylninger for at slippe for at betale, hvis der er bare en microskopisk chance for at slippe.
Tak for informationen. Jeg vil henvende mig til en Voss forhandler, han kan sikkert guide mig til det rigtige.smile
hej..

det er bestemt ik gør det selv arbejde gas komfuret ska indregulers korrekt når der skiftes dysser desuden ska der måles afgangs tryk + tilgangstryk.

til sidst det er ikke noget at spøge med det her har set et gas komfur til koblet flaskegas blæse alle låger af pga af en lille utæthed ved tilgangen til en dyse..

mvh steffens
Annonce
Det er da rart at der i det mindste er en der vil give mig ret, tak til Steffens.
Nu har jeg været i kontakt med en Voss forhandler. Han oplyste følgende:når man køber et komfur er der forskellge dyser med,men der står intet om at det skal være en autoriseret der skal lave det,men han oplyste at man ikke måtte gøre det selv.
Jeg har ligeledes været i kontakt med en autoriseret gas&vandmester og han oplyste det samme.
Jeg har fundet på "nettet" et firma der sælger dyser, i anoncen gøres der opmærksom på at arbejdet skal udføre af en autoriseret person .
Tak for de forskellige indlæg og forsat godt Nytår.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis