Tråden er låst

Svejsning - Tilbehør - Værktøj

Hej alle

Sammen har købt en svejsemaskine inden ved Fyns Svejseteknik, og jeg havde ingen problem ved købet.

Deres hjemmeside er www.fynssvejseteknik.dk hvis du leder efter noget lige fra en boremaskine til en svejsemaskine.

De sender hurtigt varen (efter min bestilling havde jeg varen allerede dagen efter).

Håber det hjælper nogle af der leder forgæves efter alm. værktøj eller noget specielt der ikke bliver solgt mange steder.

Bygmesteren
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Jeg var lige inde på siden. Så at de havde en ret billig tig-svejser. Men det er telwin. Så hut jeg hvisker,så er det da det mærke fra Harald skrald,ikk? Er der nogen,der har erfaringer med disse maskiner?
Hvilken maskine købte du Bygmester?
Mvh
Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Citat fra koldborg

Hej
Jeg var lige inde på siden. Så at de havde en ret billig tig-svejser. Men det er telwin. Så hut jeg hvisker,så er det da det mærke fra Harald skrald,ikk? Er der nogen,der har erfaringer med disse maskiner?
Hvilken maskine købte du Bygmester?
Mvh
Koldborg

telwin ligger i den bedre ende af hobbymaskinerne , men kan ikke sammenlignes med profesionelle svejsere
så er det kun til lejlighedsvis brug er den god nok , men skal den bruges dagligt bliver du hurtigt træt af den
Hej
Det har noget at gøre med hvor mange % maskinen er,ikk? Fik en spændende forklaring af en lærer fra teknisk skole. Og det er først bagefter det er gået op for mig,hvad han mente med det.
Det er kun til hjemmefusk,så det vil ikke være dagligt jeg skal bruge den.
Mvh
Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

maskinen er sikkert fin og i modsætning til små MAG maskiner ikke fyldt med tråd drev hvor der kan spares på delene


den er med HF tænding og lifttig fint
intemidensfaktoren (bare kom med røde blyant) 125A ved 60% garetneret fint så længe du ikke høvler 4m/m elektroder i som de skriver den kan

vær dog op mærksom på om der føgler tigbrænder /returkabel/elektrodehåntag manometer med det gør der sikkert ikke og så kan du godt smide et par tusinde mere efterden plus flaske
altså er det oppe i en prisklasse hvor du istedet kan finde brugt udstyr og gøre en rigtig god handelwink

intemidtens faktoren
procentdele af en ti minutterts periode

60% er altså 6minutterts svejsning og 4 minutterts pause

jacob faglært svejser IWP

[email protected]

Hej
Jeg hælder også mere til kvali i stedet for kvanti. Selvom jeg er pokkers nærig=)
Man ærgrer sig gul, når man har købt noget for billigt. Det skal bare virke...

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis