Tråden er låst

Makita 18 volt kombokit Li-Ion

Hey Lav det selv folkens smile

Har dette lækre sæt tilsalg:

Makita 18 volt kombokit Li-Ion, Sæt bestående af: Akku slag-boremaskine, akku rundsav, akku bajonetsav og akku lampe.

18 volt. LXT - med Li-Ion teknologi.
Inkl. 2 stk. 3,0 Ah batterier, lader og kuffert.
Med indbygget LED lys.

Akku slag-boremaskine:
BHP451SFE. Stærk 3-gears akku slag-boremaskine.

Akku rundsav:
BSS610SFE. Omdr. 3.700 i min.
1 klinge 165 mm. Skæredybde op til 57 mm.

Akku bajonetsav:
BJR181SF. Klingeskift uden brug af værktøj

Akku Lampe:
BML185.
Drejbart parabolhoved i 4 trin.

Sættet er helt nyt og ubrugt, 2 års reklamationsret


Link: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53389329

Prisen er 5999,- Kr.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Billigt... Kun 1100,- mere end hos Prishammeren.dk......

Jeg har ingen relationer til prishammeren, andet end at jeg har handlet der. Og med gode erfaringer, hvad angår leveringstid og service.

MVH Njord
Citat fra njord

Billigt... Kun 1100,- mere end hos Prishammeren.dk......

Jeg har ingen relationer til prishammeren, andet end at jeg har handlet der. Og med gode erfaringer, hvad angår leveringstid og service.


Ja men så handel du bare der hvis du går ind for parrellelimport, dårlig service / garanti, dette er et sæt fra danmark af som der er garanti fra Makita Danmark af. Du kan jo ringe til makita Danmark og hører hvad dine garanti muligheder er når du har handlet ved dem smile
Ikke fordi jeg er sikker meeeen, jeg vil nu mene at Makita's garanti dækker hele EU, så hvis du handler hos prishammeren eller i Tyskland for den sags skyld, så har du stadig garanti på produkterne.

PS! Ellers synes jeg at Nettobuild.dk virker fornuftig prismæssigt, jeg har dog ikke handlet hos dem endnu, så jeg kender ikke til deres lev. m.v.

http://www.nettobuild.dk/shop/frontpage.html


Helt ærligt.. Den med garanti er vist ikk helt up-to-date... Naturligvis gælder garantien et makita produkt, om det er købt i tyskland eller danmark..

Ang. parallel import, er det noget man kan mærke på produktet når det bruges??? Er vi ikk bare interesseret i at det bliver så billigt så muligt ?

Citat fra Thomas Hjort

Ikke fordi jeg er sikker meeeen, jeg vil nu mene at Makita's garanti dækker hele EU, så hvis du handler hos prishammeren eller i Tyskland for den sags skyld, så har du stadig garanti på produkterne.

PS! Ellers synes jeg at Nettobuild.dk virker fornuftig prismæssigt, jeg har dog ikke handlet hos dem endnu, så jeg kender ikke til deres lev. m.v.

http://www.nettobuild.dk/shop/frontpage.html
Citat fra StenKrog

Helt ærligt.. Den med garanti er vist ikk helt up-to-date... Naturligvis gælder garantien et makita produkt, om det er købt i tyskland eller danmark..

Ang. parallel import, er det noget man kan mærke på produktet når det bruges??? Er vi ikk bare interesseret i at det bliver så billigt så muligt ?


Ja det er rigtigt det med eu. Men nu er problemet med prishammeren at deres produkter er fra USA, da mange af modellerne ikke eksitere ved Makita Danmark! Har selv snakket med dem da jeg selv var ved at handle ved pris hammeren da de er billigere end alle andre håndværker grosister. Men ville ikke have noget Makita Danmark ikke ville stå indefor.
Annonce
tsk tsk tsk: Indlægget du svarer på er over 1 år gammelt. du kan se det lige over selve indlææget til venstre!! Du er slet ikke den første, der overser dette!! :)
Og i øvrigt er det træls med alle de tvivlsomme gratis reklamer, visse typer forsøger at snige ind som "vennetilbud" for at tage røven på os LDSere!

Med venlig hilsen
ktm

 

ktm.

det giver dig ret i.!

man kan ligeså godt at købe en økologisk boremaskine.? (hjul boremaskine)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis