Orginale eller uorginale dele?(mondeo)

Hej,

Jeg har en Mondeo fra 97' som jeg skal have skiftet bagkofangeren på..Jeg ville høre om i ved om der er forskel på en orginal og uorginal kofanger da en brugt orginal koster det samme som en ny, som man kan bestille over nettet fra "ukendte"(Ikke ford autoriserede) sider? Jeg skal nemlig have den malet og vil helst have en helt ny men vil være træt af hvis den ikke sider ordentligt eller lignede. Håber i har nogle svar..! confused

Hilsen Christian
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja , du uoriginale dele er gode nok , det eneste du skal passe på er med sliddele som lejer olig , dem kan du også godt bruge uoriginale , men her skal du bare passe lidt mere på , der er mange kinavare imellem
Hej.
Ikke helt rigtigt. Du kan tit komme ud for at "Økodele" har dårlig pasform, finishen er lidt tilbage at ønske, hermed menes huller til befæstigelse, samt huller og beslag til lygter m.m..
Derfor er du kritisk med hensyn til pasform ug udseende på det færdige arbejde, så vælg en original grundet.
Ellers kan du jo selv se på varen inden du køber. Vær samtidig obs. på om skumdelen indvendig er gået til, heri er beslag til monteringen indestøbt.
Mvh autoole
Enig med autoole,er selv pladesmed og har ved flere lejligheder oplevet at netop kofangere og kølergitre af uoriginal kvalitet har en dårlig pasform.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også