Diff Åbent undertag

Hejsa

Jeg vil hører om der er nogle der har gode eller mindre gode erfaringer med diffusionsåbent undertag ? lad høre! gerne om producent!!

Jeg kigger efter noget som jeg kan bruge ifm med renovering af mit sommerhus. Jeg har kig på Divoroll Top. Er der nogle der har erfaringer med det?

Eller nogle der kender til tests / sammenligninger mellem undertag, jeg har en test udført af BYG (mener jeg) fra 2004, nogen der har nogle nyere?

På forhånd tak
Jesper
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Echoes

Hejsa

Jeg vil hører om der er nogle der har gode eller mindre gode erfaringer med diffusionsåbent undertag ? lad høre! gerne om producent!!

Jeg kigger efter noget som jeg kan bruge ifm med renovering af mit sommerhus. Jeg har kig på Divoroll Top. Er der nogle der har erfaringer med det?

Eller nogle der kender til tests / sammenligninger mellem undertag, jeg har en test udført af BYG (mener jeg) fra 2004, nogen der har nogle nyere?

På forhånd tak
Jesper


Hej.

Det lyder som om at Huntonit skulle lave en diffussionsåben plade, den ville jeg benytte.

PE

Jeg har lagt rigtig mange tage, og brugt forskellige undertag, det jeg bedst kan lide er lige netop divorool top. det nemt at arbejde med, forholdsvis let, og holder godt.

Monarfol 500 Er tungt, og jeg syntes det blev utæt hvis man rørte ved dugen.
Tyvek "den blå" utrolig godt undertag også.. men mega tungt at arbejde med.

kan ikke huske navn på alle, men nu holder vi os til divorool top...!

Ellers kan du kigge på www.duko.dk, der er go vejledning i undertag.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis