Kopier indbakke

Er der nogen der ved hvordan man kopier indbakken over på et andet drev, hvis man skal formatere?

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Se under filer...exporter.

Sniffer  
Jeg microsoft outlook fra xp pro office.

Har prøvet exporter i filer, men kan kun flytte det rundt i outlook?

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
jeg har godt nok ikke den nyeste version af Office, men her er det i hvert fald beskrevet i help, hvordan der kan eksporteres til andre filformater.

Kan du ikke bare kopiere mappen til externt medie, formatere, kopiere mappen tilbage (under et nyt navn) og derefter foretage en import fra mappen? Det er i hvert fald, hvad jeg husker fra tidligere, at man gjorde.

Bruger ikke længere Outlook, så det ligger lidt tilbage i tiden.
Jeg må have gjort noget forkert sidste gang jeg prøvede at exportere, for nu virkede det.

Tak for hjælpen.

Annonce
Jeg har godt nok droppet outlook for mange år siden.fordi man mister for tit vigtigt post..
Men exporter i forskellige formater fordi det er ikke alle formanter der lige sådan er til at åbne igen. Selv med samme program..
Gmail er bedre. Jeg har gratis plads til over 6 GB mail og kan logge ind fra alle pc'er med internet.
Hvis der er nogen der vil have en gratis gmail så send mig din mail i en privat besked her.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg også gmail, men syntes det er lidt belastende at vedhæftede filer ikke bare kan ses på nettet + når man skal sende billeder tager det 100 år selvom det er lavet om til jpeg.
Men ja... Det er fedt at man kan tjekke sin mail lige meget hvor i verden man er, bare der er internet.

det går hurtigt når jeg sender billeder.. tror du det er din upload hastighed er ikke er så hurtig??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Forskellen er vel, at hvis man bruger en internetbaseret webmail, så skal man vente på, at billederne uploades, medens Outlook, Outlook Expres og andre mail-programmer udfører dette i baggrunden, dvs at man kan lave andet medens billederne uploades.

De fleste mail-systemer tilbyder da for øvrigt begge muligheder, så man kan da anvende GMail også fra et mail-program, lige som det er tilfældet med f. eks. TDC's mail-server.

Selv når man anvender GMail som mail-server kan den da tilgås også fra f. eks. Outlook Express eller Outlook, så der er ikke tale om et enten/eller.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis