skal finde anlæg?

Hej i dejlige hjælpsomme sjæle..
Jeg har et lille problem, jeg har købt en Mazda 323 1,5 som min første bil, ejeren som havde den før har sat 4 højtaler ind i den ud over de 4 der er der i forvejen, men han har så beholdt sit anlæg, og sat det oprindelige anlæg tilbage i bilen som kun kan tage bånd og radio.
mit problem er så at finde et anlæg til min lille dyt, sletter nok 2 af højtalerne, så det er et anlæg til 6 højtaler jeg skal finde, og har kigget i T- Hansen og rundt omkring men synes kun det er til 4 højtaler udgange, så hvad gør jeg?
er det så en forstærker man skal have bag i bilen, som så skal tilsluttes et anlæg, eller hvordan fungere sådan noget, nogle som kan hjælpe, for ved altså ikke rigtig så meget om det..
Hej i dejlige hjælpsomme sjæle.. Jeg har et lille... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen
Lidt teknisk er det nu aligevel, fordi dine højttalere skal fases rigtigt, er de i modfase lyder det ikke helt rigtigt.
Er der ikke stik på ledningerne, så kik på dem, hver højttalerledning har normalt hver sin farve. Tager du ledningen fra een højttaler kan du se at den består af to der hænger sammen. den ene af de to er sikkert mærket med en sort streg.
Er du med så langt ??? godt. Lad den med den sorte streg være plus, eller minus, det er ligemeget, MEN lader du den f.eks. være minus, skal den tilsvarende på de andre ledninger også være minus. er du med ???
Mvh Ole
Hej.. Jeg har en rigtig god cd/radio fra Blaupunkt. Den må du få for 500 kr.
Hvis det har interesse?

Venlig hilsen
Kasper Thorborg
ellers tak, har fået købt og sat anlægget i nu..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis