Kontrollampe - Felicia 1.3

Hej
Kontrollampen for airbag, bremsesystem og ABS er begyndt at lyse. Har selv en fornemmelse af, at det er et strømproblem af en art. Er der nogen der ved hvad det er ?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Jolund

Har selv en fornemmelse af, at det er et strømproblem af en art
Rystendene historie er det slet ikke faldet dig ind at der kunne være fejl på alt sikkerhedsudstyr i din Skoda?
Der er 2 måder at få slukket lamperne på,1 klip ledningerne over 2 få et værksted med det fornødne test aparatur til at udlæse fejlene og derefter udbedre dem.
Hvis du vælger den første løsning håber jeg også,at du klipper tændkablerne over for din og dine medmenneskers skyld.
René
Alb69,

Jeg er sikker på manden ikke bare kører videre med lysende lamper.....
Men et værksted tager kun "peanuts" for en fejludmåling på en bil.
Jeg har selv lige været afsted med en audi, det kostede 100 kr, det var noget med en spjældføler....

Ellers ring til et autoriseret skodaværksted, det kan være de har været udsat for noget lign.

Anders
er de kommet på en gang alle samme
airbagen er et system for sig selv
bremsesystem og abs system hænger sammen har du cheket for bremse væske i beholderen
Citat fra Jolund

det er jon en "lav-detselv" side.

Det er helt korrekt men du kan som jeg skrev kun slukke airbaglampen ved at klippe ledningerne(regner det ikke for sandsynligt at du er indehaver af den nødvendige tester)
I 99% af (Ca.) tilfældene skyldes fejlen at der er en løs forbindelse under sædet og selvom du fikser den slukker lampen ikke.
Samtidig med at du får slukket din airbaglampe kan værkstedet se om der er problemer med en ABS censor,måske den bare skal renses.
René
hej igen vedr testere der en adresse her med fejlkonde læsere og nulstiller til rimelige penge www.nic-tec.com
der virker på vw audi skoda seat til ca 600 kr
fra 1990 til 2004 med obd stik til modeller 2+2 stik skal der adapter til
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis