Snegleekspres

Hej herinde

Er det kun hos mig at Lav-Det-Selv-hjemmesiden er blevet meget langsom?

Jeg har en fin forbindelse og andre sider popper op, når jeg trykker på dem, men herinde kan der i de helt grelle tilfælde gå op til 2 min før en side vises. Jeg ved godt at det er ved at være et skønt bibliotek af GDS-viden og jeg nyder at bruge siden, men tekst er vel ikke så informationstungt at det forklare det manglende tempo?

Med venlig hilsen

Kasper
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Virker fint her og meget hurtigt.

Prøv at slette dine midlertidige filer og evt også cookies.

En for stor cache til midlertidige filer kan også gøre visse sider langsommere. Så prøv evt at mindske den til omkring de 100 mb og se om det gør en forskel.

/Cata
Tak for hjælpen, så virker det også fint her, efter en mindre oprydning.
Troede bare ikke at det kunne være det der var problemet når andre sider kørte hurtigt nok.
Men nu virker detbiggrin

Mvh

Kasper
Beklager at jeg ikke har reageret på denne her før....er begravet i arbejde med en ny version af LDS.

Måske kan det skyldes, at vi har oplevet en del problemer hos udbyderen på det sidste. Der kan opstå problemer - helt usystematisk - med kommunikationen mellem deres servere. Derfor vil man opleve at siden "hænger" en gang imellem. Relativt set er det dog sjældent.

Hvis det sker, er der ikke andet at gøre end at vente eller klikke på "STOP" knappen i browseren og prøve igen.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis