Bolte køb

Hejsa

Jeg skal bruge en masse bolte osv i forbindelse med nye hanebånd.

Var på Stark men deres vej selv system ville få det til at koste det blege !

Hvor plejer folk at købe sådan noget henne ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Med det forbehold at jeg ikke ved præcis, hvad du er på jagt efter så vil jeg anbefale at du kigger på www.biltema.dk De har et vist mindre udvalg, men til et overkommelig pris.

mvh Anders
Gode skruer og bolte ER altså dyre. Nogle kroner pr stk er ikke unormalt. Jeg har dog valgt at købe i min lokale tømmerhandel, da hans kvalitet var bedre end silvan og jem&fix, og hans pris var bedre end stark og XL. Men det var så ikke lige til hanebånd, men bare normale 92mm murbolte til mine vægophængte skabe jeg købte.
Ea værktøj, den må da ligge i nærhenden af dit postnummer. de har alt, og der kan du godt gøre en go handel hvis du skal have mere en til hobby brug.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Vej selv er også det der er næstdyrest.. kun bolte osv i blisterpak er endnu dyrere..
Køb altid den slags i kasser og gem resten....
Så vil du have lidt på lager senere.... Og hvem får ikke brug for det ind imellem?

Ofte koster en hel kasse ikke meget mere end en enkelt plastpakke.....
Men mange glemmer dette og snupper lige to plastbokse med skruer.... Og har betalt mere for de 20 stk end 200 stk ville koste i en papkasse.

MVH Njord
Annonce
Citat fra SlettetBruger-202005

Hejsa

Jeg skal bruge en masse bolte osv i forbindelse med nye hanebånd.

Var på Stark men deres vej selv system ville få det til at koste det blege !

Hvor plejer folk at købe sådan noget henne ?


Hej saftkonge,

Nu skriver du ikke hvilke størrelser du skal bruge, men især lange bolte kan være dyre - derfor kan det være en fordel med gevindstænger, som du blot saver over i passende længder - eller efterhånden som du får dem monteret, hvis du ikke er helt sikker på længden.
De har desuden den fordel at med møtrikker i begge ender er de hurtigere at spænde og du undgår, som med de fladhovede at de ukontrollabelt drejer rundt, hvis de senere skal demonteres eller justeres lidt.
Hvis jeg skulle skifte eller flytte mine hanebånd ville jeg nok købe hulplader og kamsøm i jem&fix, skære båndende i smig til spærene og bruge det, det er vist den rigtige løsning nutildags - men det kræver jo osse at dimensionen på hanebånd og spær er ens. Blot en tanke herfra

Det man sparer i Jem og Fix bruger man i x-tra tid
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis