Kurve til opvaskemaskine...

Vi har en Siemens opvaskemaskine med vel nok 6 - 7 år på bagen (den var ikke ny for 4 år siden, da vi overtog huset her). En noget hårdhændet behandling fra børnenes side gør, at den alvorligt trænger til et par nye kurve.

Nogen her, der har erfaring med, om det overhovedet kan betale sig? Med andre ord, er sådan et sæt prissat så dyrt fra Siemens' side, at vi lige så godt kan købe en Wasko ell. lign - og dermed skrotte en glimrende maskine, som kunne have mange gode år tilbage?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Vi har en Siemens opvaskemaskine med vel nok 6 - 7... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vi var på genbrugspladsen (som vi jo plejer søndag formiddag), og sørme om ikke der kom en maskine ind, nøjagtig mage til vores, og med kurve i væsentlig bedre stand. Der er kun lige to små rustpletter, som skal lukkes.

Så udover kurve har vi nu et næsten komplet sæt ekstra hjul, ekstra bestik-indsats og en ekstra spule-arm.

Hvor kan man købe emalje-forsegler til en fornuftig pris?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

jeg har købt en emalje-forsegler for lang tid siden , og bruger den flittigt, det har kostet mig måske 39 eller 49 kr. ,det er i en tube og jeg tror jeg har købt det i bauhous. Det kan bruges til håndvask, toilet kumme osv.
go fornøjelse.

p /p
Sidst jeg købte maling så jeg det hos min lokale farvehandler.

Mvh
Flemming

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også