gulligt gulv

Hej,

Jeg har haft en gulvmand til at slibe og lakere mit gulv. Det har fået 3 gange lak, men det er nu blevet gulligt - han har givet det en efterbehandling for at stoppe at det skal blive mere gult. (Det siger han i hvert fald)

Nu sidder jeg så og overvejer at få det hvidpigmenteret - men kan man det uden at skulle slibe det igen?

Jeg tænker her på om man kan give det en gang hvidpigmenteret lak og om gulvet derved bliver lysere og derved ikke gult?

Jeg har været meget utilfreds med gulvmanden, så vil ikke have ham til at lave mere på gulvet. Derfor ville det være dejligt med lidt hjælp fra jer brugere om der er noget man kan gøre selv

Mvh Kim
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kim.
Jeg syntes nu snarere at du skal have gulvmandenden til at larkere dit gulv om hvis det ikke er som du havde aftalt.
På den anden side hvis det er noget helt nyt du lige har fået lavet så skal der altså lige gå et års tid så bliver det mere mat igen, sådan et nylarkeret fyrretræs gulv kan virke meget gulligt i starte.
Hvis det fra starten af var meningen at det skulle have været hvidt skulle det nok have været hvidpigmenteret først altså før lak. Du skal dog lige være klar over at støv ses væsentligt bedre på et hvidt gulv.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis