Kontrollampe

Jeg har en Skoda Felicia, hvor der er udskiftet en generator, der var defekt. Nu lyser kontrollampe for airbags. Har et par spørgsmål.
Har selv en ide om at da generatoren gik i stykker, var der en eller anden fejlstrøm.
1.Hvordan får man slukket for kontrollampe
2.Kan man afbryde forbindelse uden at der sker noget?.
3. Nogen der evt. ved hvad der er galt?.
4. Findes der et relæ eller boks til airbags?.

VH
Ib
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en Skoda Felicia, hvor der er udskiftet en generator, der var defekt. Nu lyser kontrollampe for airbags. Har et par spørgsmål.
Har selv en ide om at da generatoren gik i stykker, var der en eller anden fejlstrøm.

VH
Ib
Citat fra ibdanielsen

VH
Ib

Er der en fejl på dit Airbag system. Kan den kun slukkes ved en tester. Prøv at finde et værksted hvor de har sådan en, så prøv om de ikke lige kan lave en fejl udlæsning på vognen. Og få dem til at slette fejlen i fejllageret i på airbag systemet. Det hele tager ikke mere end 5 min. Så smid 200 kr til kaffekassen, så kan man altid komme igen, hvis det er.

Hvad er det du afbryde forbindelsen til??

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis