Transportabel scanner

Hej computer-folk,

- er der nogen af jer der har en ide om hvor man kan købe en transportabel scanner, evt. en håndscanner (dokumentscanner).

Jeg mener selv at jeg har prøvet de fleste steder, incl. EDBPRISER.

Jeg skal anvende den til at scanner nogle sider i nogle bøger som jeg ikke kan låne.

Størrelse fra A5 og op.

>>Hilsen Lars cool
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Håndscannere er jo næsten umulige at skaffe mere. Prøv evt. brugt på dba.dk eller guloggratis.dk

edbpriser.dk er desværre ikke længere pålidelig da de tager et ret voldsomt beløb for at lade forhandlerne reklamere deres varer på sitet. Derfor vil de fleste forhandlere "kun" betale for at få reklameret de varer de kan sælge tilstrækkeligt meget af til at det kan svare sig at reklamere. Mange af de mindre forhandlere, er derfor holdt HELT op med at bruge edbpriser.

Som et alternativ, kan du jo prøve hos din lokale pusher, og høre om han ikke kan tage kontakt til sin distributør og se om han ikke kan få noget ad den vej.
Plustek er et eneste mærke jeg kender der stadig laver håndscannere, og de koster lige omkring kr. 1000,- pr stk.
Hej Lars,
hvis ikke du havde heldet, eller pengepungen med dig ved Plustek, så har jeg en håndscanner, som jeg ikke har brugt i mange år.
Den er billig til salg.

Mærke: Logitech
Type: ScanMan 256 (Gråtoner)

Den kræver et ekstra kort installeret i pc'eren, men det er til at finde ud af.
Jeg har naturligvis kortet, manualerne og de 4 disketter (hvis nogen ellers kan huske hvad det var) med driverne. Selv det ark papir man skal bruge for at justere hvidbalancen har jeg. Altsammen stortset ikke brugt.
Da jeg ikke har brugt det i de seneste år, kan jeg ikke garantere at det virker, men det har samlet ikke scannet 5 A4 sider. Jeg "arvede" nemlig en fladbed-scanner af min chef, og så var håndscanneren ligsom lagt på hylden.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis det har din interesse.
Tak Mykel,

- jeg vender tilbage hvis jeg ikke finder noget.

Tak for tilbudet.

>>Hilsen Lars cool
Lige et indskud:

Hvor svært er det lige at smide en flatbed-scanner på max. et kg. ned sammen med den bærbare i en rygsæk?

For et års tid siden var vi til en familiefest i Jylland - vi havde en plan: Tag så mange billeder, som muligt, brænd dem på en CD med et flot cover, og giv den til værterne dagen efter ved morgenkaffen. Så vi havde en sportstaske med 'puter, printer, fotopapir, CD-medier og vores papir-skærer i bagagen. Så det behøver ikke være svært eller koste kassen, bare rygsækken er stor nok. En flatbed-scanner kan erhverves for under en plovmand.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Jeg har fundet det du mangler, se lige denne side
http://www.USBIT.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis