makita lxt?

Hej.

Jeg er på udkig efter en ny skruemaskine, og jeg er blevet lidt varm på en makita LXT BHP451. Det er en 18V maskine med slag. Og prisen inkl. 2 batterier, kuffert og lynlader lander på 3046 kr, hvis jeg køber den på www.prishammeren.dk Denne pris syntes jeg lyder utrolig billigt, iforhold til diverse byggemarkeder. F.eks. koster denne maskine over 6000 i XL-byg.

Men er der nogen der kender til www.prishammeren.dk Jeg tænker på om maskinerne er de samme modeller, som dem man kan købe i byggemarkederne.

Og til sidst vil jeg gerne høre om der er nogen der har erfaring med denne maskine. Jeg vil gerne høre hvis der er nogen der kan fortælle nogle fordele/ulemper ved denne maskine iforhold til andre maskiner.

Håber der er nogen der har tid og lyst til at hjælpe.
På forhånd tak
Mvh. Morten
Hej. Jeg er på udkig efter en ny skruemaskine... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Esben L.

han vil handle den til 3600, med 2 akku og lader (mener det var en hurtig lader!)

Undskylder ventetiden (",) skulle åbenbart også arbejde lige pludselig!


Hej Esben.

Mange tak for din hjælp. Men det er desværre dyrrere end hos prishammeren, så der har jeg købt den.
Virkelig lækker maskine må jeg sige. Den er jeg sikker på at jeg bliver glad for.

Men endnu en gang tak for din og andres hjælp.

Mvh.
Morten F
Ja, den er fed, den nye LXT - specielt patronen er rigtig nice!
knæk og bræk med den :-)
Nu hvor vi er igang med at rose lxt serien hvad så med at nævne bajonet saven. Den er stærk og dejlig at arbejde med. Den er dog lidt hård ved bat., men det går.
Jeg synes dog ikke rundsaven er voldsomt stærk. Den kan man sagtens stresse. Jeg har en større 230v model fra makita den klare mosten bedre, men de kan jo heller ikke sammenlignes
Citat fra Kasperkk

Nu hvor vi er igang med at rose lxt serien hvad så med at nævne bajonet saven. Den er stærk og dejlig at arbejde med. Den er dog lidt hård ved bat., men det går.
Jeg synes dog ikke rundsaven er voldsomt stærk. Den kan man sagtens stresse. Jeg har en større 230v model fra makita den klare mosten bedre, men de kan jo heller ikke sammenlignes


Jeg syntes generelt at makita's produkter er gode. Men som du skriver, kan en elektrisk og batteri-drevet rundsav ikke sammenlignes mht. til kræfter. Jeg tror altid man vil kunne "kvæle" en batteridrevet.
Men til gengæld er det dejligt at være fri for at slæbe rundt på ledninger smile
Hej,

Hvad er dommen så over Makitaen efter du har haft den i knap 1/2 års tid?
Til sammen pris kan man jo også få en blå Bosch (dog uden slag) incl. 2 stk batterier (GSR 18v til 2100,- hos Carl-F). Er det et bedre tilbud? Jeg har aldrig rørt en Makita, men den ser lidt popsmart ud.
Jeg ville ALTID vælge makita over bosch også selvom den er blå. Specielt når vi snakker om lxt serien. Jeg har aldrig fortrudt valget af mærke og ville intet gøre om hvis jeg fik chancen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis