makita lxt?

Hej.

Jeg er på udkig efter en ny skruemaskine, og jeg er blevet lidt varm på en makita LXT BHP451. Det er en 18V maskine med slag. Og prisen inkl. 2 batterier, kuffert og lynlader lander på 3046 kr, hvis jeg køber den på www.prishammeren.dk Denne pris syntes jeg lyder utrolig billigt, iforhold til diverse byggemarkeder. F.eks. koster denne maskine over 6000 i XL-byg.

Men er der nogen der kender til www.prishammeren.dk Jeg tænker på om maskinerne er de samme modeller, som dem man kan købe i byggemarkederne.

Og til sidst vil jeg gerne høre om der er nogen der har erfaring med denne maskine. Jeg vil gerne høre hvis der er nogen der kan fortælle nogle fordele/ulemper ved denne maskine iforhold til andre maskiner.

Håber der er nogen der har tid og lyst til at hjælpe.
På forhånd tak
Mvh. Morten
Hej. Jeg er på udkig efter en ny skruemaskine... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Esben L:
Jeg har set på samme måde som dig.
Dewalt virker ok, og arbejder godt. Men er for store og klodsede efter min snag, så jeg er også mere til makita.
Så tror måske det ender med at jeg køber en LXT BHP 451 hos prishammeren. Syntes det ser ud til at være en fin maskine.
Citat fra mortenfuglsang

Esben L:
Jeg har set på samme måde som dig.
Dewalt virker ok, og arbejder godt. Men er for store og klodsede efter min snag, så jeg er også mere til makita.
Så tror måske det ender med at jeg køber en LXT BHP 451 hos prishammeren. Syntes det ser ud til at være en fin maskine.


Smut ind i håndværker-afdelingen ved din nærmeste 10-4, de kan garanteret give et godt bud på hvad en sådan skal koste..

Jeg var ihverfald helt blæst væk over at slippe 3k billigere end alle andre steder jeg havde prøvet...
Jeg tvivler på at jeg kan få den lokale XL-byg ned fra 6000 kr. til 3000 kr, som den render op i hos prishammeren.
Syntes også det er en voldsom pris de tager i byggemarkedet.
10-4 håndværkerafdeling!! Ikke XL-byg - de er for dyre og ikke til at handle med...
Citat fra mortenfuglsang

Sådan en er der vist ikke her i Nordjylland. Desværre.


Jeg skal alligevel ind og have en ny akku-rundsav efter nytår.
Så spørger jeg lige hvor meget han vil strække sig - hvis du kan vente til den 3. eller 4. januar???smile
Citat fra Esben L.

Jeg skal alligevel ind og have en ny akku-rundsav efter nytår.
Så spørger jeg lige hvor meget han vil strække sig - hvis du kan vente til den 3. eller 4. januar???smile


Jamen det lyder da som en god aftale.. Jeg har godtnok bestilt hos prishammeren, men hvis 10-4 vil sælge til samme pris, eller billigere, så er det jo nok den med den bedste service som vinder en handel. Så kan jeg jo returnere den fra prihammeren hvis det skulle blive akutelt.
Men hvor i landet kommer du fra?
Området syd for Varde..
Okay.. Men hvis ikke det er til for meget ulejlighed, så må du da rigtig gerne høre hvad de kan sælge til hos din 10-4..
Citat fra mortenfuglsang

Okay.. Men hvis ikke det er til for meget ulejlighed, så må du da rigtig gerne høre hvad de kan sælge til hos din 10-4..


Det gør jeg!biggrin
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis