London - gode råd efterlyses, også ang overnatning.

Hej med jer alle

Jeg overvejer lidt at smutte en tur til London her i vintere eller det tidlige forår. Pundet er billigt.... Så det burde kunne gøres på forsvarligvis.

Flyve derover med Sterling fra Billund, ankommer så til Gatwick.

Men hvad med overnatning?
Er der nogen der kender noget godt og billigt... Kravene er ikke så vildt store, men det er velkomment med TV og tæt på offentlig transport. Noget lignende et familierum på et dansk vandre hjem er OK.

Turen er med ungerne så vil skal rundt og se en masse. Men hvad?
Også her hører jeg gerne høre lidt om hvad man ikke må glemme at se?

Hvilken del af London er den "smarteste" at bo?

Jeg forestiller mig at vi vil færdes meget med undergrundsbanen og busserne, hvor køber man et kort til den rigtige pris?

MVH Njord
Hej med jer alle Jeg overvejer lidt at smutte en... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Njord,

Fruen har boet derovre og jeg er derfor blevet slæbt med derover en del gange efterfølgende ;-)
Vi finder gerne et billigt hotel lige i nærheden af Hyde Park, gerne en sidegade til Oxford Street, så er man i gåafstand til det meste og skal ikke nødvendigvis med bus/undergrund om aftenen - men vi elsker også at trave ;-)
Vi har kun gode erfaringer med hotellerne - de er ofte gamle og slidte, men rene!

Kensington er - ifølge fruen - også et godt udgangspunkt.

Hvis ungerne er til film, så tag dem med ind på Planet Hollywood. Fint og relativt billigt - helt klart en oplevelse for dem.

Et godt råd - løbesko som fodbeklædning, rygsække med masser af vand og kiks ;-)

Mvh.

Jan R.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis