Ujævn hastighed

Jeg har en Opel Astra 1,6i fra 1993, hvor det giver nogle små ryg i bilen ved konstant fart. Ved acc. og deacc. er der intet at mærke, og når bilen kommer op omkring 80, er der heller ikke noget at mærke?
Nogen der har en ide om hvad der er i vejen?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet at skifte ned i et lavere gear, hvis du har fem fremad gående gear kan det femte være overgear og så vidt mig bekendt er det ikke egnet til kørsel under de 80 Kmt.
Er en sådan sonde nem at skifte? og kan en Thansen til 300 kr. bruges?
Når jeg træder på speederen i frigear og holder den på konstant hastig, kan jeg ikke høre eller mærke noget på motorgangen.
Hej Ssandersen.

Du kan godt skifte den selv. Om en fra T. Hansen er ringere eller bedre end dem fra andre løsdelsforhandlere kan jeg ikke svare på. Undre mig lidt over prisen på kr. 300. Mener priserne for sådanne, normalt ligger på en plovmand og opaf.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Kan på det kraftigste fraråde at bruge de sonder, og især på opel.
Har prøvet uoriginale sonder, som endda var mærketilpasset, men ikke duede.
Så et tip. Få målt din udst.gas inden du begiver dig ud i div. fornyelser, dette kan afsløre hvor fejlen ligger.
Mvh autoole
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis