Glædelig Jul

ja nu vil jeg da lige benytte chancen for at ønske alle her inde en
rigtig glædelig jul, inden i kaster jer over julemaden og er for forædte til at skrive her inde cool

håber i alle får nogle gode L-D-S gaver som kan bruges i året der kommer

GLÆDELIG JUL


Med Venlig Jule Hilsen
Gert

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det jo ikke alle der skal æde jule aften ! jeg skal foreks stå og vaske op hele aftenen. Det er et fast ritual jeg har gjort i mange år hos Kirken Korshær, hvor mange ensomme og ældre menesker kommer og får en god juleaften.
Men derfor skal du da også have et ønske om en glædelig jul.
Naturligvis også til andre der måtte læse det her.

V.h. Håndværkeren
Også en glædelig jul til jer alle fra en forædt, glad og tilfreds LDS'er!

Mvh. JørgenE
Nu varer julen jo helt til påske :-P sååå jeg vil driste mig med et halvvågent fortsat Glædelig Jul til alle LDS'ere, inden jeg skal videre til mere dejlig mad
Sludder håndværkeren, jeg har arbejdet et vist spillerum til i de seneste måneder - strikkepinde kræver ex. en vis energi, som tærer :-D
Muligvis, pas nu på at du ikke brænder garnet af :p
Kære alle. Jeg har lige meldt mig til dette forum, og hvad kan være bedre end at starte med at ønske alle en glædelig Jul. Jeg har nogle gange været her forbi, og syntes at tonen er rigtig hyggelig, og har da også fået nogle tips i forbindelse med forskellige ting. Jeg håber at jeg også kan bidrage med nogle tips og ideer, men foreløbig vil jeg blot sige "hej allesammen".
Mvh. Vapokker
Citat fra Vapokker

Kære alle. Jeg har lige meldt mig til dette forum, og hvad kan være bedre end at starte med at ønske alle en glædelig Jul. Jeg har nogle gange været her forbi, og syntes at tonen er rigtig hyggelig, og har da også fået nogle tips i forbindelse med forskellige ting. Jeg håber at jeg også kan bidrage med nogle tips og ideer, men foreløbig vil jeg blot sige "hej allesammen".
Mvh. Vapokker


jamen så vil jeg da lige være den første,
til at byde dig velkommen biggrin
håber du får lige så meget glæde af stedet her som os andre.

så velkommen og glædelig jul herfra

Gert.M

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Velkommen til og Glædelig jul :-D
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis