montering af brændstoffilter stjernholt 3 5884 22-12-2007 13:28 Hej alle. Hvordan montere jeg et nyt brændstoffilter på min golf 2 diesel,er det noget med at der skal luftes ud eller hvad 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Nitter 5936 7700 22-12-2007 21:06 Hejsa. Pumpen er selvudluftende så du behøver ikke at lufte ud. Derimod er det en god ide at fylde filteret op med diselolie, før du monterer slangerne. Så er motoren betydelig nemmere at starte bagefter. En god og hyggelig jul ønskes. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
stjernholt Trådstarter 3 5884 22-12-2007 21:10 tak for dit svar Leif. Hvad er den skrue så til som sidder i toppen, hvor slangerne skal monteres?
Nitter 5936 7700 25-12-2007 20:00 Hej alle. Stjernholt: Fint du fik liv i den igen. Golfjr: Skruen på toppen af filteret, mener jeg ikke er til udluftning men derimod til at fylde filteret op med. Hullet er bare ikke ret stort så det er min erfaring at det er nemmere at fylde filteret inden det monteres enten ved at 'smide' det i en spand disel eller sætte en stump slange med en tragt på indgangssiden og hælde på derigennem. God 'bagjul' alle. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.