Pakkepostkasse

Vi har en alm. postkasse og er sjældent hjemme når postdanmark, GLS eller hvem der nu kommer med pakker, forsøger at aflevere en pakke. Så skal vi til at hente pakken dagen efter eller lave en ny aftale om levering. Det er træls.
En pakkepostkasse koster rask væk over 4000. Jeg synes bare at de er for klodsede og jeg har ikke rigtig plads til den, når den skal sidde uden på muren.
Et alternativ er at lave en form for lem i garagen eller lignende. Men det skal ikke være muligt at fiske pakkerne ud igen.

Er der nogen der har lavet en genial løsning eller lever I med ulemperne ved at have en alm. postkasse?

Hvis jeg engang skal bygge nyt, så ville jeg nok sørge for en indbygget pakkepostkasse.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har haft (har pillet ned igen, da posten ikke brugte den alligevel) en "pakkepostkasse" der var lidt hjemmelavet.
Jeg har simpelthen haft et "skur" bygget til på huset, hvori der er en dør med en hængelås, låsen er åben, og postbudet skal bare låse den efter sig. Det er ikke det mest sikre, men da pakken nu er "låst inde" så vil de fleste pakkeservices gerne levere på denne måde. Desværre kan man altså kun få EN pakke om dagen på denne måde, men jeg har set at andre i området har valgt at lave en "slidske" man smider pakken ind af, det har dog den ulempe at det sætter en max størrelse på pakken der er lig med åbningen til slidsken, og jo, man KAN godt fiske en pakke op igen hvis man har en stang med en krog eller noget lignende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis