Hvilken varmepumpe ??

Davs

Hvis jeg skal købe en luft-varmepumpe, hvad skal jeg så købe???

Har kig på IVT´s nordic, som koster ca. 15.000,- inkl. montering.

Varmepumpen skal primært bruges som sekundær varmekilde, i samarbejde med gulvvarme. Den skal opvarme ca. 50-60kvm -

Men så er det jo at man ser i bilka avisen at de der koster ca. 4000,- - men så er kvaliteten også derefter..

Kom med JERES erfaringer...
Davs Hvis jeg skal købe en luft-varmepumpe, hvad... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Brian

Det er rigtigt det du skriver, men varmepumperne er jo sammenlignet på samme grundlag, og man er ikke underlagt en eller anden sælgers pyntede oplysninger.

Jeg havde for nylig en samtale, med en der er repræsenteret på www. varmepumpeinfo.dk, og kom til at nævne at den COP værdi hans anlæg var testet til, ikke var den bedste, og så skulle i have hørt historier: For de tests var ikke noget værd da virkeligheden var helt anderledes, og der var han anlæg i absolut topklasse..............biggrin
jeg går og lurer stadig på et tilbud på varme pumpe luft.Jeg vil havde et kvalitet anlæg da det skal kunne holde min 10 år,så det bliver Japan.

Har fundet ud af at det måske kunne være en god ide at køre til Sverige
og købe sådan et anlæg,der er meget og spare cool nu er jeg blevet klar
over at en del anlæg skal monteres af kølemontør,for at garanti dækkerconfused

er der nogle på siden der stødt på godt tilbud ?

Anlæg skal give min 4-5 kw.Kom venligst med bud priside 0-15000.00kr incl montage.
Hej Boss

Jeg har en Toshiba RAS-B13 GKVP-E med en COP værdi på 5,4. den er installeret af Gidex. Den virker rigtigt godt, og det kostede 20.000,- incl. montage og kondenspumpe for lidt over et år siden. Du kan muligvis nøjes med en RAS 10, og hvis den skal sidde på en ydervæg, så kan du undvære kondenspumpen, og dermed kommer du måske ned på de ønskede 15.000, men det kræver nok lidt forhandling smile
Citat fra boss

jeg går og lurer stadig på et tilbud på varme pumpe luft.Jeg vil havde et kvalitet anlæg da det skal kunne holde min 10 år,så det bliver Japan.

Har fundet ud af at det måske kunne være en god ide at køre til Sverige
og købe sådan et anlæg,der er meget og spare cool nu er jeg blevet klar
over at en del anlæg skal monteres af kølemontør,for at garanti dækkerconfused

er der nogle på siden der stødt på godt tilbud ?

Anlæg skal give min 4-5 kw.Kom venligst med bud priside 0-15000.00kr incl montage.


Titta på www.polarpumpen.se. Där är pumper till rigtigt lave priser, Toshiba RAS-B10 för 8 400 DKK, Panasonic E9GKE för 6400 DKK, Mitsubushi SRK25 för 8100 DKK. Ni kan få hjälpa er att hitta en kölemontör om ni vill.
Annonce
Citat fra polarpumpen.se

Man skall alltid vara noga med att fråga efter GARANTIER. Alla bolag lämnar inte garantier.


Det har du ret i.

Polarpumpen 2 års materialegaranti
Citcop 5 års garanti på kompressor og andet 1 år.
Citat fra jgk

Det har du ret i.

Polarpumpen 2 års materialegaranti
Citcop 5 års garanti på kompressor og andet 1 år.


Citcop har 5 år kompressorgaranti enbart på Panasonics pumper. Det har alla firmor eftesom det är Pansonic som lämnar garantin.

Citcop har 1 års materialgananti på på övriga feil.

MEN Citcops garanti gäller ej privatpersoner.


Polarpumpen har 2 års garanti til privatpersoner og företag. og 5 års garanti på Pansonics kompressorer.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis