Bule i forrør

Hejsa.

her idag da jeg var ude at kører kom jeg til at kører over et lille bumb, og det resulterede i at der kom en bule i forrøret på min Puch maxi. har det noget at sige?? Syntes at den lyder lidt anderledes nu, og har nok tabt 2-4 kmt på toppen..sad sad Det skal lige siges at den er 100 % standard og lovlig.:o
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Alt efter hvor meget den bule formindsker den invendige diameter på dit forrør vil din motor have sværere ved at komme af med afgasningen. Derfor køre du langsommere.

V.h. Håndværkeren
Du må jo lige vente til manden er kommet hjem.
Det tager jo lidt længere tid nu.
wink

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Undskyld mit off topic spørgsmål....

Håndværkeren: Er du bodybuilder? Du skriver jo, at det kræver flere muskler at se sur ud og det virker som du altid er negativ.

Det er jo jul og lidt svært for mange at sidde ved computeren konstant. Desuden ved du jo godt selv, at der er mange der ikke tænker på at sige tak for hjælpen.

Desuden har du for ikke så længe siden skrevet, at du var træt af alla maxi spørgsmål i et MC forum. Hvorfor svarer du så, kan du ikke bestemme dig? Eller er det bare fordi at du vil vise dig som selvproklameret altvidende forumguru, selvom du faktisk ikke gider svare på spørgsmålet?

Jeg har læst en del på dette forum og du kommer tit frem med negative indlæg. (også mange gode indlæg, den ros skal du have)

Klag lidt mindre og lad være med at svare på Maxi spørgsmål hvis du hader knallerter på MC forum.

Mvh
Jamen jeg er da sikkert en gammel sur nar Gnok Gnok.
Som du ser har jeg besvaret Svendsen29 på en positiv måde, og jeg har lagt min stil lidt om så sure opstød er sjældnere. Heldigvis stikker det ikke så dybt som det ser ud, det ved de der kender min stil.
Og ja jeg syntes stadig at knallerterne skulle have deres egen tråd.

Kan du have et godt nytår

V.h. Håndværkeren
ja undskyld det sene svar. min pc har været til reperation i 1 månede nu, og havde helt glemt denne tråd.. Tak for svaret håndværkeren, det var fint. Men nu har jeg solgt puchen, der var sku ikke andet end problemer med det gamle lort.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis