Reklame på siden

Vedr. reklame på siden.

Jeg har netop skrevet følgende til nogle af vores brugere. Ærgerligt de ikke selv har kunne finde grænsen:

"Det er alt for voldsomt til at kunne accepteres på LDS, så du bedes moderere det kraftigt. Forummet er ikke en reklameplads.

Du kan tilføje en linie til din signatur i samme farve og intet andet."

Så fremover vil vi ikke acceptere anden form hos brugerne. Det er ikke meningen indlæggene skal tapetseres med reklamer. Så 1 linie i linien lige efter signaturen i samme farve og størrelse som den øvrige skrift der bruges i indlæggene og intet andet.

Mvh. JørgenE
24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Uden at vide hvem de to, som har fået en meget løftet pegefinger er, så er jeg overbevist om at berettiget.

Dejligt at der formentlig lige bliver skruet lidt ned for blusset på et par signaturer fra et par debattører.

Og nej - jeg er ikke en sur gammel mand - jeg hylder blot princippet at denne side er uafhængig og rådgivning foregår mellem ligestillede med en nobel hensigt.

Mvh.

René

Tjah, som du ved har jeg det jo med at fare i blækhuset, når sådanne brugere tror de kan bruge siden som gratis reklame plads. De kan købe banner plads hos dig hvis de har så vigtige ting at informere om, det er vel heller ikke gratis at have denne webside kørende. Også selvom du gør det lidt for sjov !

V.h. Håndværkeren
Hej JørgenE
Jeg har godtnok din velsignelse til min signatur, men jeg føler mig lidt på den gale side efterhånden, og mener nok at den bør slettes, men hvordan er det lige, da jeg ikke er pc.nørd.
Mvh Ole
Hmmmm denne skulle nok have været sendt til dig direkte.
Det kan du gøre under "profil" dernæst "signatur" i venstre side.
Din www ligger jo også under din profil - der finder jeg HP'er, hvis jeg skal bruge en og det hele forbliver privat.

Sniffer  
Annonce
tak for'et sniffer
Mvh Ole
Rigtig god ide, som jeg bakker 100% op om!
Det er helt i orden med en enkelt linie, der siger lidt om, hvem der er på banen, med baggrund i beskæftigelse.
De overdrevne anprisninger vi ind imellem har været vidne til virker meget usmagelige, og her tænker jeg slet ikke på autooles beskedne "reklame" . Den er/var lige som jeg synes er rigtig OK for informationens skyld.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det er jo lidt en gråzone at bevæge sig i, f.eks. vil de, der besøger min side, også kunne se min arbejdsplads, men skal dog trykke på linket. Min side skulle gerne afspejle hvem jeg er, derfor er det med. De tilfælde hvor man ryger lige ind på en reklameside, mener jeg ikke hører hjemme her i forum.rolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Reglen kunne jo simpelthen være, at man ikke - hverken i indlæg eller signatur - må linke direkte til kommercielle sider, man selv er ejer eller medejer af.

Om der så på Lynæs' side er link til noget arbejdsmæssigt, eller vi linker til Tempo Bådudstyr (eller f.eks har en gammel knallert stående til salg under 'køb/salg/bytte') må besøgende selv fravælge.

Men giver Lynæs ret i at det er en gråzone.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis