Servostyring. Berlingo golfjr 3 6830 18-12-2007 14:58 Hej. Min servo virker ikke, det mærker til at pumpen virker. Trykslangen bliver hård. Kan tandstangen være slidt. Årgeng 99, kørt 230000. Skal den virke til syn. 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Gert.m 1075 3720 18-12-2007 17:53 Citat fra golfjrHej. Min servo virker ikke, det mærker til at pumpen virker. Trykslangen bliver hård. Kan tandstangen være slidt. Årgeng 99, kørt 230000. Skal den virke til syn. er der servovæske nok på?er remmen stram nok (skal kunne gi sig ca 1 cm)det var sådan lige hvad jeg kender til fejlsøgning på servo men een ting ved jeg med sikkerhed, ja din servostyring skal fungere til syn, generelt er det sådan for ting på en bil, som vedrøre køresel (lygter bremser styrtøj dæk fælge lejer osv osv osv. ) hvis tingen er der , skal den virke. det er så ikke altid de kigger efter alt, jeg er for eks. sluppet gennem syn de sidste rigtig mange år uden mit baklys har fungeret, men det er jo også mere til gene for mig end andre mvh Gert Møller ja det kan laves :-