Ang. fjernelse af dør til Kælder?? mangler meninger ?

Davs

Vi står i den situation at vi er ved at renoverer vores lille rækkehus. Vi har et køkken, hvor der er en nedgang til kælder, samt opgang til 1.sal. Vi påtænker at fjerne vægge til trappenedgangen, og lave en halvmur istedet. Dette kræver så at vi fjerner døren til kælderen og der bliver åbent derned til.

Pt. har vi en dejlig kælder, Som bliver brugt til 2 kontorer, badeværelse, vaskerum. Vaskerummet er så i forbindelse med gangen, hvor man går ned i kælderen.

Ellers er der ingen problemer i kældren med hverken fugt eller lugt (har affugter der kører engang imellem)

Eneste jeg tror umiddelbart jeg ville blive træt af at høre på er vaskemaskine+tørretumbler, men overvejer at sætte en væg op indtil dem..

Ellers kom endelig med nogle forslag, eller fortæl jeres meninger om projektet.. Måske noget som vi ikke liige tænker på ?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tal med tekniskforvaltning. Der er noget med at der skal være dør mellem etagerene af brandhensyn.

Mvh Thomas

Hmm dør mellem etager ? må så absolut sige at jeg faktisk ikk kender nogen som har døre som sådan imellem stue etage og 1.sal, men vil da lige ringe ned for at tjekke.. Så er man da sikker der.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis