Ny design friskluftventil til boliger?

Indlæg slettet...
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Torben.

Jeg håber du vil have kommentarene råt og usøddet...

Designet er helt OK. Tilpas fornyende. Det virker dog lidt besyndeligt at den skulle produceres i børstet stål og hvid, når nu alle billeder er med en ventil i sort! Måske skulle den netop, som et fornyende element markedsføres i sort.

Funktionstegningerne er ikke specielt meget lignende den funktion der reelt er i emnet!

Det fremgår ikke klart hvilken størrelse ventilen har. Ej heller den dimmension den passer på i rør størrelse.

Der mangler klart info om hvorvidt der er en blæser inkluderet i prisen.. er ventilen hygrometer styret eller tid, eller ??

Er der reelt tale en en ventil. Og ikke en ventilator?

Overvej hvordan ventilen kan rengøres. Min erfaring viser at der samles ret store mængder smuds. Det nedsætter effektiviteten ret meget. En almindelig rist version kan risten nemt skrues af. eller renses med en vatpind.
det kan være et ret Ok "sales point"

At bruge en halogenpære i et plast produkt er måske ikke det optimale... kan varmen absorberes uden at smelte ventilen? Ikke bare i alm brug men ved ekstrem brug i et lille rum uden udsugning, men tændt pære? Her skal I være ret sikre på produktet. Og ikke mindst produktsikkerheden.

Kan halogen pæren udskiftes med en LED lampe?

Overvej hvilken marked i vil fange! Er det DIY markedet eller det profesionelle marked? På DIY er prisen nok lidt høj, men også et anderledes produkt.

Selve hjemmesiden kan nemt få et mere overbevisende udseende.....

Men ud over det vil jeg klar sige at det er et fornyende produkt. Og der burde være en plads til den på markedet. Hvor markedsføres den? DK eller også i udlandet?

Og sørg lige for at få lavet et LOGO der sparker røv.... det valgte fungerer ikke. det underbygger på ingen måde produktet....

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis