Golf Generator problemer

aften i gruppen
har et lille problem med min Golf 2 1,8 i fra 1987

da jeg var ude og køre i den i morges, lyste ladelampe pludselig, jeg stopper self i den tro at det er kielrem der er knækket
men det var det ikke, da jeg så ville vende bilen for at trille hjem stoppede den med at lyse igen, spøjst tænkte jeg og trillede ud og fik gjort det
jeg nu skulle, på vej hjem, lukker først anlæg ned og stille og roligt forsvinder al strøm så og bilen gir til sidst op.

nu har jeg så fået bæstet hjem, med et frisk opladet batteri så den kunne klare det sidste stykke.

men her hvor det nu er mørkt kan jeg se ladelampe lyser konstant men svagt,
jeg har haft kullene ude og de er på ingen måde slidt ned, men aligevel lader bilen ikke
er der nogen her der har en ide ?

mvh
Gert

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
fandt selv fejlen, mit laderelæ

i dag fik vi hørt hos mekonomen, og det er ski en halvsløj biks.
i går sendte jeg dem en mail med beskrivelse og billede af kulholder/laderelæ. og det har skabt røre i den lille biks, men de formåede ikke at svare på min mail. i dag var min forlovede så der ude og da hun lægger relæet på disken er det første ekspedienten spørger om "hvad er det?" :eek: de havde godt nok snakket om min mail men ingen havde gjort noget for at finde den,mad i dag fandt de så noget der lignede hos motorola, som også er den rigtige ved jeg. men de var på ingen måde sikre, men kunne ha den hjemme til torsdag eftermiddag. videre til VW
han var ski os i tvivl men fandt en og kan ha den hjemme til i morgen efter kl 9.
der komemr så det næste spøjse cool de skal havde den gamle da det er en ombytter.
hmm har aldrig hørt før at de renovere laderelæer ????
men dem om det pris 298,-

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis