Garmin Nuvi 660 Euro

Er der mon nogen der kan hjælpe mig med en gratis opdatering af kortet i min Garmin GPS. Eller er det helt umulig?
Med venlig hilsen LYNGTOTTEN
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej "lyngtot"

Du kan ikke bruge andres kort opdateringer da de er bundet til navigatorens serienummer og derfor ikke kan installeres på andre navier - se følgende :
http://GARMIN.dk.support.maps.
Hilsen "polobjørn"

"AUTOELEKTRIKEREN"
det er nærmest umuligt.. I gamle dage var der 3 licencer til et kort.. så kun 2 og idag kun en...
Man kan haxe garmins koder men det tager dage at udvælge og gøre og så er man ikke sikker på at det virker.
Der findes hjemmesider der beskriver hvordan.. Men det er nok lettest at købe en ny garmin til 999 kr.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg måtte opgive at få min Garmin 2620 opdateret. Det er definitivt umuligt, med min maskine, pga. af jeg fik den ombyttet på garantien kort efter købet. Selv ikke den danske repræsentant kan løse den sag.
Min næste GPS skal ikke være en Garmin.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja.. det er en skidt politik de holder sig der... Hvis du har købt og betalt et kort men køber en ny garmin så er de (til søkort) uden søkort.. men du kan ikke lægge dine købte og betalte kort ind på din nye maskine..
Skidt - jeg vil kigge efter andre typer kort fremover..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Jeg har en Garmin Nüvi 350 og opdagede til min store overraskelse, at man kan få tilsendt det nyeste kort på DVD gratis. Man skal bare registrere produktet på deres hjemmeside.

Jeg kender andre der har gjort det samme, så det er ikke mig der har været heldig.

Mvh. AllanE
Det er også rigtigt.. men du kan stadig kun lægge den ind på den registreret gps... og ikkepå en ny.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Grandoldman: Kan man ikke bare registrere den nye GPS? Og enten bruge samme DVD eller bestille en ny?

Mvh. AllanE
Nej.. hvis du køber en ny garmin skal du også have et nyt kort... Men skriv til deres support og spørg...
Jeg kan godt forstå de gør så meget for at folk ikke laver piratkopier men hvis man har kvittering på både kort og den nye gps burde man kunne, men det kan man ikke..
Kortet købes til en enhed.. Jeg ved dog at man til de gamle kort kan finde noget software så man selv kan lægge sin key ind på selve kortet og lægge det ind i sin garmin. Men det må man jo ikke i følge garmins licens så jeg har aldrig prøvet det.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

[INDENT]Undskyld min lange ferie. Men jeg vil lige sige mange tak til alle der har svaret på mit indlæg. Tak for den store hjælpsomhed og al den viden jeg har fået om Garmin. Jeg køber mig nok en Tom tom, når vejnettet har forandret sig så meget at jeg ikke gider bruge Garmin mere.

Venlig hilsen.
Lyngtotten.wink
[/INDENT]
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis