Skiftning af billåse

Jeg har en gammel Folkevogn fra 80'erne, som tidligere har været brugt som mini-bus, og jeg ville egentlig bare høre hvor meget det cirka ville koste hvor sådan en 20-30 år gammel bil at skifte dørelåse? Der er en bagage-lås samt tre passagerer-låse der skal skiftes, men jeg har ikke den ringeste anelse om hvilken prisklasse vi er i?

Nogen der kan hjælpe lidt ?

På forhånd tak biggrin
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Til mange biler kan man købe et komplet låsecylindersæt for rimelige penge, måske i omegnen af en tusse. Så er det nye, friske cylindre med samme nøgle.
Købte for nogle få år siden til en Ford Sierra for 800 kr.

Med venlig hilsen
ktm

 

Købte et låsecylender til min bil hos auto huggeren . Og så gav jeg en låse smed 50 kr for at kode den om til den eksisterende nøgle.
En billig løsning:

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Hvaffor´er det lige de skal skiftes? virker de ikke, eller er det fordi du har forskellige nøgler til alle dørene?

Jeg ville også skifte låsene i min gamle Peugeot fordi jeg havde 2 forskellige nøgler. Jeg købte istedet et centrallåse system hos T-Hansen. Den nøgle der passede i tændingen fik jeg til at passe i de andre døre. Det gjorde jeg ved at demontere låsene og sætte nøglen i. Derefter sleb jeg de "paler" ned der ikke passede.
Det var en billig måde og det virkede!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis