Dele i LC-Power PRO-907B Black /U PSU

Hej allesammen jeg overvejer at købe dette kabinet
http://www.shoppen-online.dk/moduler/eshop/HentBillede.asp?ImageType=ASPImage&ImageSize=100&ImageFILENAME=30770.jpg
Det skal bare være en kontor computer nogle foreslag hvad for nogle bundkort processer osv.Der skal i den. Mvh Tobias
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Som jeg også skrev i din anden tråd, så er kabinettet normalt det sidste man vælger, da det "bare" skal kunne rumme alt det man har behov for wink.

Når det er sagt, så ser det ud til at det kabinet du har fundet er rigeligt stort til de flestes behov. Har dog ikke personligt kendskab til det, men ifølge dets data er der rigeligt plads til både interne, eksterne drev, og det kan rumme et atx-bundkort.

Men hvilket bundkort man skal bruge har intet med kabinettet at gøre, udover at naturligvis fysisk skal kunne være i kabinettet. Men kabinettet står til at kunne rumme op til et atx-bundkort. Så uanset om du finder et micro-/ mini-/ eller full-atx, så skulle det kunne være der.

Hvis du er usikker på hva du har med at gøre, så vil jeg altså stadig anbefale at du køber en færdig computer. Det er både nemmere og billigere.

Men er du fast besluttet på at gennemføre projektet, så vil jeg (og sikkert også mange andre) da hellere end gerne hjælpe dig igennem, så vi (forhåbentlig) kan styre dig uden om de værste faldgruber.

God arbejdslyst wink

Mvh Grandjean 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis