godkendte vvs og kloak

Vi er næsten færdig med vores hus byggeri og jeg har lige fundet papir til kommunen, kan det passe at man skal have en autoriseret fagmand til at stemple at vvs og kloak arbejde er godkendte. Jeg har ellers lavet det hele selv, hvis det er rigtig så har jeg et problem.........
Vi er næsten færdig med vores hus byggeri og jeg... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej norster..
Ja det er sku noget lort.. Men men.. det vigtigste er jo ikke hvem der har lavet det, men at det der er lavet er lavet efter div. regler og bestemmelser..
Tag kontakt til en vvs/kloark.. tal fornuft (læs lav cigarføring) og se om I kan finde en løsning.. der er jo ingen grund til at pille det ned hvis det er lavet rigtig.. puha... held og lykke..

Mvh Jan J
Citat fra helja

Tag kontakt til en vvs/kloark.. tal fornuft (læs lav cigarføring) og se om I kan finde en løsning


Det ville jeg også gøre hvis jeg var i Norsters sted

Mvh.

René

kommunen har da en mand ansat der ikke laver andet en at tjekke kloak installationer, og han kan vel også tjekke din.. så det bare at håbe den kan blive godkendt...1

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Citat fra Lopus

kommunen har da en mand ansat der ikke laver andet en at tjekke kloak installationer, og han kan vel også tjekke din.. så det bare at håbe den kan blive godkendt...1


De mand fra kommunen, som fører tilsynet skal netop sikre at arbejdet er udført af en autoriseret kloakmester. Han kan ikke som sådan erstatte den autoriserede mesters "kvittering" på færdigmeldingskortet.

Mvh.

René

Annonce
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Her 7 år senere, mon ikke trådstarter har fået løst problemet.
@Lars Willum, jeg har slettet dine indlæg, som er ren reklame og derfor IKKE tilladt her på LDS.

Stop venligst med den slags indlæg.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis