Blive vist på google??

Hejsa, Jeg er igang med at lave en hjemmeside for min gamle herrer, der skal hjælpe med at sælges hans sommerhus.

www.herainvest.dk hvis nogen skulle være nysgerrig smile

Er det ikke muligt at få det til at blive vist på google eller eniro?
Mener at have læst noget om at jo flere der linker til siden, jo bedre placering er der på google. men ved ikke om det er lavet om eller hvordan man ellers kan gøre.

rhyme
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hos Google kan man betale for at få vist annoncer. Eniro kender jeg ikke.

Hvad med først at få beskrivelsen gjort mere læsevenlig og få tilføjet væsentlige fakta, som pris og en mere nøjagtig beliggenhed.

Prøv at se hvad de professionelle ejendomsmæglere gør for at få husets vigtigste fakta præsenteret overskueligt.

Ingen gider læse den meget lange tekst for selv at skulle søge at uddrage de fakta, som de lægger vægt på.
Google ads? vil jeg lige se på.

Jeps, Det er også kun et udkast... Men tak for det! smile

Rhyme
Du kan faa Googles soegemaskine til at stoppe forbi og kigge paa din side, kig her for gode raad:
http://www.google.com/support/webmasters/?hl=en

Bemaerk at der ikke er nogen garanti for hvornaar Googles soegemaskine kigger forbi eller om de vil linke til din side, saa maske er det bedste at koebe Google ads....

/Hideout

Eller tilmelde din side til Google. Det gjorde jeg med mine sider, da jeg lavede dem for snart 4 år siden og dem kan man godt finde via Google..

At tilmelde sider, er gratis..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis