Ventilationsspjæld.

Hej.

Jeg bor i lejlighed hvor vi kører med ventilations anlæg på badeværelset og ved emhætten i køkkenet.

Lige pt. sidder der sådan en ring man spænder ind eller ud alt efter hvor meget sug man vil have.
Det larmer dog en hel dig og genere os om natten så nu er jeg på udkig efter en form for ventilationsspjæld man hurtigt kan lukke lidt til om natten og så ellers åbne om morgen når man tager på arbejde, for at få det bedste inde klima.

Er der nogen som hvor man kan købe sådan en?

Mvh Lasse.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Lsp

Hej.

Jeg bor i lejlighed hvor vi kører med ventilations anlæg på badeværelset og ved emhætten i køkkenet.

Lige pt. sidder der sådan en ring man spænder ind eller ud alt efter hvor meget sug man vil have.
Det larmer dog en hel dig og genere os om natten så nu er jeg på udkig efter en form for ventilationsspjæld man hurtigt kan lukke lidt til om natten og så ellers åbne om morgen når man tager på arbejde, for at få det bedste inde klima.

Er der nogen som hvor man kan købe sådan en?

Mvh Lasse.


Sådan en kan du købe i de fleste byggenmarkeder, el/vvs installatører og i online vvs butikker.

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Citat fra www.vvs-shoppen.dk

Sådan en kan du købe i de fleste byggenmarkeder, el/vvs installatører og i online vvs butikker.


Jeg har ledt lidt rundt omkring, men synes ikke at kunne finde det jeg søger! Har du evt. et link til produktet på jeres side?

Mvh Lasse.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis