Nyt RAM

Hej jeg overvejer kraftigt at købe nyt ram til min computer. Efter jeg har undersøgt markedet og min computer lidt fik jeg disse resultater:
Det er en pc-4300
DDR II SDRAM
2.00 GHz
768 MB RAM
__________________________________
Det er det min computer har nu.
Men jeg er kommet i tvivl om hvor mange af disse ting der skal være ens på min nye ram blok for at den virker i min computerconfused Så.. jeg håber i kan hjælpe mig
er der evt. andet jeg skal holde øje med? en blæser måske?
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det en bærbar det du beskriver der?

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

det er ok,men dem har jeg ikke meget forstand på,vi har kun bærbare i huset og har aldrig haft andet.men de er da også "tunet" godt op dem vi har,så det kan du da sikkert også gøre på din.men vil da håbe der er nogle andre der kan svare dig ordenligt,ved ikke meget om det.

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Nå du skal da have tak fordi du prøvede
Tak for hjælpen men hvorfor er det lige DDR2-PC5300 jeg skal bruge?
Den er "bagud" kompatibel med langsommere ram typer, hvis du skulle have en af dem, og så er det de billigste på markedet lige for tiden... Du kan da godt prøve at finde en 4300. Men det er svært, unødvendigt, og dyrere.

Bemærk også at hvis det er en lidt billigere model PCer du har, så er der sikkert kun to ram sokler (og med 768MB ram, så bruger du min. 2 sokler nu), så du skal muligvis pille en klods ud for at få plads til den nye du køber.
Mange tak for hjælpen omkring det biggrin så vidt jeg ved har min pc fire sokler. Jeg kan jo prøve at åbne den og se
ville det her være et godt bud?
ps. Jeg ved godt den ikke er på lager på den side. Men jeg har fundet den på en anden side(også e-mærket biggrin) til den samme pris
ja de er fine og passer fint i den, du kan også sagtens købe pc 6400 eller lign, bare køb billigst
I skal have tak for hjælpen. Håber ikke jeg har været til for meget besvær rolleyes
Et til spørgsmål(ikke så vigtigt)
Hvad er forskellen på et Ram med et og antal MHz og et med et lavere antal?
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis