Bådsalg - brugte både

ARTHA - BÅDSALG sælger nyere sejl- og motorbåde. Overvejer du at købe en brugt båd, så køb igennem os, og opnå en besparelse på op til 15%.


10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du er landet i en forkert rubrik, dette indlæg hører hjemme under køb og salg,og grænser vel til reklame?det hører ikke hjemme her

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Jeg er ny bruger af sitet, har skrevet et indlæg, og indlagt det under forkert kategori.
Er der nogen som kan give mig et praj, om hvordan et indlæg flyttes til køb/salg ?
Er det nødvendig at slette indlæg, for derefter at oprette et nyt under anden kategori ?
biggrin
Citat fra Håndværkeren

Hvilken frækhed, har du glemt at du ikke må reklamere her på siden !
SKVAER ABE !


Kære Håndværker,

Bare en lille ganske fredelig kommentar:

Husk på din egen signatur. wink

Rolias fik sagt det samme på en stille og fredelig måde, så brug i stedet krudtet på nogle af dine fine og vidende svar, som jeg altid nyder, og ind imellem også lærer noget af.

Lad os leve i fred og fordragelighed med hinanden her, og så acceptere en smutter i ny og næ.

Dan

Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"
Hej Dan.
Ja det ville være rart, men der er af og til nogle der ikke lige får læst reglerne for brugen af LDS.
Det er helt fint med lidt reklame, men som det ofte er pointeret så køb banner plads hos Webmaisteren hvis du vil reklamere for eget firma i ovenstående stil.
Havde ARTA brugt sin lille henvisning som avatar istedet, havde jeg overhovedet ikke opdaget noget.
Det kunne være jeg skulle droppe at lege vov vov hund her på LDS. og så bare lade JørgenE om at slette mandens indlæg.

V.h. Håndværkeren
Jamen så pyt da.
Du kan trykke på rediger knappen for dit indlæg, derinde kan du slette dit indlæg.
Når du så skal lave et nyt indlæg går du ned nederst på siden, til Gå til nyt forum, venstre klik på selve teksten og der kommer en stribe muligheder frem, klik igen på den rubrik du vil ind i og max en tiende del sekundt senere er du i forummet.

V.h. Håndværkeren
Ps. På Fyen staves Skvaer ABE uden DD.
[Indlæg slettet]

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis