Syning af kaleche

Hej alle
I forlængelse af tidligere tråd hvor der blev spurgt om der var nogen, der privat kunne sy kalecher til en fornuftig pris.. Håndværkeren svarede som sædvanligt superhurtigt og jeg kunne forstå at han kendte en løsning. Desværre kan jeg også forstå at håndværker bor helt nede i det sydfynske/sønderjyske??? og det er lige langt nok væk i forhold til Sæby Nordjylland.
I denne forbindelse ville jeg høre om der er nogen i det nordjyske, der yder en lignende service, altså privat har grejerne til at "Lappe" en kaleche sammen til en rimelig pris.
Det vi helt præcist skal have lavet er at den er gået op i nogen af syningerne både ved lynlåse og i samlingerne, Stoffet er blevet lidt stift men det er ikke mørt og jeg kan forstå at det bare skal have noget nyt imprægnering så bliver det blødt igen, ligeledes trænger lynlåsene også til lidt voks så de kører ordentligt igen, alt det skal vi nok selv stå for bare du/i vil hjælpe med en kraftig symaskine.. Håber at høre fra jer
Mange hilsener fra
Dan
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Klokker.

Er du fra Sæby. Jeg er fra Dybvad. Jeg mener jeg kender en pensioneret sejlmager her i omegnen. Giv mig et praj hvis du er interesseret. Jeg har selv samme behov her i vinter, så jeg vil arbejde lidt med sagen.

Mvh

Gert
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis