Holder-stativ. ca 20 cm høj

Hejsa,

Jeg vil høre, om der er nogen, der kan forklare mig, hvordan jeg kan lave en holder til blomster ca 20 cm høj. Det er en oasiskugle med blomster, der skal sidde fast.

Det skal være en fod med en pind på enten i metal træ eller en sten. Jeg er ikke håndværker, så det må ikke være svært:-).

Mange venlige hilsner

Elin.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Elin.
Det er da ikke noget problem.
Jeg har sendt dig en PM.

V.h. Håndværkeren
hej Elin

Du kan også vælge en urtepotteskjuler, hvor du stikker pinden ned i og fylder op med gips. Gipsen kan farves med skosværte eller anden form for dækning af overfladen. Ideen er tyvstjålet fra "Eventyrlig Jul med naturens materialer" af Else-Marie Andersen.

Hilsen Ruth
Jeg tror at Elin forlængst har glemt hvad hun har sat igang !
Citat fra ruso

hej Elin

Du kan også vælge en urtepotteskjuler, hvor du stikker pinden ned i og fylder op med gips. Gipsen kan farves med skosværte eller anden form for dækning af overfladen. Ideen er tyvstjålet fra "Eventyrlig Jul med naturens materialer" af Else-Marie Andersen.

Hilsen Ruth


Rigtig god ide, men den holder jeg skal bruge, skal være firkantet. Mon jeg kan bruge en lille firkantet potte til at lave gipsafstøbningen i, tror du, og kan jeg så få den op igensmile

Hilsen

Elin.
Citat fra Håndværkeren

Jeg tror at Elin forlængst har glemt hvad hun har sat igang !


Nej det har hun skam ikke. Hun ligger bare med influenza og er ikke meget ved computeren.
Annonce
Hvad er Influenza !
Jeg har ikke haft det siden jeg flyttede fra byen og ud på landet. Det må være al den friske luft jeg får hver eneste dag.
Ja hvad er influenza. sådan noget, hvor man er nødt til at ligge ned og ikke kan se ud af øjnenesmile . Jeg bor desværre ikke ude på landet, men i en lille forstad til byen.
Hej Elin

Kan du lave gipsafstøbningen i en rund plastikpotte med en plastikpose, og sætte den ned i den firkantet og dække overfladen med mos, bark el.

Og kan du have en god bedring.

Hilsen Ruth
Citat fra ruso

Hej Elin

Kan du lave gipsafstøbningen i en rund plastikpotte med en plastikpose, og sætte den ned i den firkantet og dække overfladen med mos, bark el.

Og kan du have en god bedring.

Hilsen Ruth


Jo mon ikke, det kan lade sig gøresmile

Idag går det bedre. Jeg er da på benene ind i mellem.

Hilsen

Elin.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis