HJÆLP Puch maxi kl. SLØV

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra jonaspaulsen

heyy!!! min puch maxi er rigtrig maget sløv. når jeg køre på den skal man trykke shockeren helt ind eller så dør den. og total langsom i op træk. HJÆLP

Jo nu skal du se Jonas. Her er en enkel og endda med mulighed for at tjene lidt på sagen. Kør skramlet hen på den nærmeste skrotplads, måske du kan få 25,00 Kr. for den rolleyes
Så slipper vi andre for Maxi snak her i dette Mc forumbiggrin

H. Håndværkeren
hej

hvis du kun kan køre med choker så er det fordi det får for lidt benzin eller for meget luft.

1. prøv at tage luftfilteret af også hold din hånd for hulet så det er næsten helt dækket til, prøv så at giv gas, hvis det ikke hjælper så prøv at dække mere af hulet. hvis det ikke hjælper så prøv -
2. at rense din karburator i bundkaret, husk at du skal ha en ny pakning hvis du skilder den ad, ellers bliver den utæt!
tjek imens du har den skildt ad om der sidder en dysse i med str. 44 el. 46
det er to standard str. hvis den ikke er tunet, hvis der er en anden str. i skal den skiftes evt. til en lidt større ( 48 ) men ikke mere end det!

når du har tjekket det, så er jeg sikker på at den virker igen...

mvh. bbccooll
Så er den også meget lettere at køre hen på skrot pladsen rolleyes
Citat fra jonaspaulsen

heyy!!! min puch maxi er rigtrig maget sløv. når jeg køre på den skal man trykke shockeren helt ind eller så dør den. og total langsom i op træk. HJÆLP


Lyder som defekte pakdåser!

Mvh
Annonce
Jeg vil gerne tilbyde at køre den på skrotpladsen for dig.

Hitman
Alt er let.( hvis man ka )
Ahh - ved i nu hvad: Når der nu er nogle som ønsker at være med i sådanne fora, så er der ingen grund til at nedværdige. Det er trods alt dem som skal være med til at betale vores andres 3. tilværelse. Og et problem er vel lige seriøst om det er en Maxi - eller en face-lifted "kinder-wagen" - en HD eller min 8½ ris-koger.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis