Stjålet ladvogn

Jeg har her i weekenden fået stjålet min Blå mercedes Sprinter 312 ladvogn - Inklusiv en frygtelig masse dyrt værktøj sad

Ved godt at dette måske ligger lidt udenfor LDS-stof - men vi savner bilen meget og så prøver man det der kan prøves

Bilen er en Årgang 96 men yderst velholdt. Den er fjernet fra Bymuren i Hvidovre. Bagerst på ladet sidder en rød HMF 150 kran - bag førerhuset sidder en bøjle med roterblink og arbejdslys - der er værktøjskasser på begge sider under lad - der er monteret oliefyr - registreringsnummer SV 90576

Håber at nogen af jer gæve LDS-folk får øje på den derude - og siger til enten her eller til politiet

på forhånd tak

Med venlig hilsen

Fladder
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Billeder siger mere end 1000 ord!

Held med at finde vognen wink

MVH Njord
Den kunne jeg godt have brugt til at flytte en maskine her i weekenden, men nej, det er altså ikke mig der har neglet den!

Men skal nok holde øje hvor jeg færdes.
(Hvidovre - storkøbenhavnsområdet)

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Det er fandeme irriterende at man ikke kan lade noget stå i fred, min traktor er også forsøgt stjålet, efter den er sat til salg. Men jeg nåede at stoppe dem. Det var midt om natten og jeg var gået til ro og så kunne jeg høre der var nogen der prøvede at starte den (der var heldivis ikke mere benzin på, ha ha) så listede jeg mig ud bag ryggen på dem uden de opdagede mig og så sagde jeg: "skal jeg hjælpe med at skubbe" , og så blev de noget forskrækkede og fik helvedes travlt med at komme væk.
Annonce
Man kunne godt forestille sig at den ladvogn m/kran kunne være rigtig god at have med hvis man skulle hente en døgnboks, eller lignende inden den dyre jul er overstået. Det kunne også tænkes at den allerede kører rundt syd for grænsen på spændende håndværksopgaver.

Mvh.

René

Jeg tænkte mere på om den kørte rundt i et af de gamle Østlande !
Forhåbenligt havde Fladder en forsikring der dækker tyveriet af bilen ?
Tror også selv mest på at den er kørt udenlands - ellers var den nok dukket op nu........sad

Og jo - bilen er naturligvis forsikret - men da den er 10 år gammel og eftermonteret med kran oliefyr og nyt lad bliver den nok svær at holde pengene hjemme på

Iøvrigt er det først nu - efter 30 dage - at forsikringen begynder på sagen

Med venlig hilsen

Fladder
Så blev håbet vækket igen......

En Gæv LDS´er her fra siden har henvendt sig via Crimecode.com og op lyst at han den 14-12 har set bilen ved Bilka i Kolding

Bilen kørte - så han kunne ikke komme tæt nok på til at tjekke nummerpladen - han er dog næsten sikker på at det var denne bil

Så til alle jer LDS´ere i Kolding-området - vær rare at kigge lidt på jeres vej - det ville sku være en rar julegave at få bilen igen

Det sidste vor ven så til bilen- var at den kørte mod Bramdrupdam

P.S. husk at der 3000 i dusør på bilen

Med venlig hilsen

Fladder
Jeg skal nok holde øje med den. Og konen arbejder i Kolding, så hun har fået besked på at holde øje med "en vogn der ser ud til at være stjålet!!" og måske holder parkeret et sært sted. Hun kører dagligt mellem Give og Kolding. Og det er jo i retningen over Brandrupdam.

Og hvis jeg nu finder bilen, køber jeg en buket blomster til min dejlige kæreste, og sender regningen til dig kære Fladder.

God jul til alle. Og held og lykke til Fladder.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis