Nu husejer

Hej herinde

Jeg har købt mit første hus... Jubi!!!biggrin

Det er et ældre eksemplar og noget af en mundfuld for så grøn en LDS'er som mig, så håber at I som altid har tålmodigheden og en masse gode svar til at hjælpe over de bump, der helt sikkert kommer på vejen.

En meget glad

Kasper
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Held og lykke med projektet! :-)

Læg nu en overordnet plan for, hvad du vil med huset, INDEN du begynder på noget. Det er dumt at låse sig fast næsten inden man får begyndt.

Med venlig hilsen
ktm

 

Tillykke med det. Og velkommen i klubben.

Som ktm skriver er det træls at skulle brække gulvet op i gangen, fordi man glemte at man skulle have varmerør ind til de andre værelser!! Jeg har lagt rigeligt med tomme rør i flere størrelser. Bare for en sikkerheds skyld:-)

Start med at lægge en plan. Luft den gerne her og for andre. Så kan vi alle sammen komme med "gode" forslag;-)

Næstformanden, der selv har gang i den helt store renovering...

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Tillykke med det ...

Bare et godt råd fra en anden med et gaaaammelt hus .... Færdiggør et projekt ad gangen ... HELT - også listerne og fugerne :-)

Lyder p... simpelt, men det er det desværre ikke :-)

Jeg har dog nu sværget til denne model over et par år nu, og man bliver faktisk mindre stresset af det ...

Mvh.
Mugge
Tillykke med hytten !! Skal selv igang med gammelt hus version 2.0 om en uges tid.
Mogens Larsen - HØRT !! Start så få projekter op af gangen og gør dem helt færdige. Selvom det kan være fristende at gå i gang med det hele, så tag lidt af gangen, også selvom det betyder at du skal starte op på samme arbejdsgang flere gange. Alt andet er en billet til søvnløse nætter og stress.
Tak for lykønskningerne og de gode råd.

Planen for hvad der skal ske og hvordan ligger i store træk klar. Den med at huske at gøre det enkelte man er igang med færdig havde jeg ikke lige tænkt nærmere over, men kan godt følge at det nok er en god ide.

Mvh

Kasper
Annonce
Citat fra Mogens Larsen

Tillykke med det ...

Bare et godt råd fra en anden med et gaaaammelt hus .... Færdiggør et projekt ad gangen ... HELT - også listerne og fugerne :-)

...


På 12. år har jeg stadig lidt med nogle lister og fuger, som moeren af og til taler om!!!confused

Jeg må indrømme, at det er en kæmpe tilfredsstillelse, når man har taget sig sammen og fået et rum helt 112% i orden også med de fordømte lister, men det er ikke let at tage sig sammen.
Det er meget sjovere at gå i gang med et nyt, større projekt, hvor der virkelig sker noget, der ses!smile

Jeg må tilslutte mig opfordringen: Gør de enkelte etaper HELT færdig inden man tager hul på næste.
Jeg er næsten ved at have det lært nu.biggrin

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja moderen - det er sgu hende der stresser - ikke byggeprojekterne :-)

Mvh.
Mugge
Og nu har hun taget sagen i egen hånd og fået købt den overmalelige fugemasse, der har været min rigtig bekvemme undskyldning indtil i dag! :-(

Med venlig hilsen
ktm

 

så er du sikret fast arbejde de næste par årbiggrin

Hilsen Ruth
Hej Casper.
Tillykke med nyerhvervelsen og en fremtid hvor du ikke vil være i tvivl om hvor du skal anbringe dine sammensparede skillinger de næste 50 år !
Og som alle andre, siger jeg også Tag en ting og en dag af gangen.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis