Troldtekt

Hejsa Allle i herlige LDS`ere

Skal lige høre om der er nogle herinde som har gjort sig nogle erfaringer med montage med troldtekt plader i rum med højt til loftet.

Overvejer at bruge det i mit husbyggeri jeg er i fuld gang med.

Tagdækkerclaus

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Hejsa Allle i herlige LDS`ere Skal lige høre om... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra ErikP

I søndagens udgave af Jyske Vestkysten (bolig sektionen) var der et hus (fremvist i en artikel) med højt til loftet. De havde sat troldtekt op. Man kunne tydeligt se mellemrummene mellem pladerne. Det så faktisk rigtig godt ud.


ja det var vel det hus de også havde i Børsens boligsektion i denne weekend - det samme hus som lige har vundet nykredits boligpris - det har rigtigt nok høj til loftet og troldtek i alle rum... enig det ser meget godt ud men personligt tror jeg mest det er fordi hele hus er super flot. Normale gips lofter ville altid være flottere i min verden.....

men jeg har selv 7 m til lofter som er lavet med gips - men jeg råber altså også hele tiden til mine børn at de skal dæmpe sig lidt - men de er jo børn så det virker selvfølgelig slet ikke for mig... så jeg forstår godt problematikken mhs til troldtek.. biggrin
Hey.

Så har jeg talt med ham...

Han gav mig dette link http://danoline-no.com/products/linings/index.html og sagde at han var overordentligt tilfreds:-)
Det var første gang han skulle sætte loft op, men det gik meget smertefrit. Pladerne er malede og klar til opsætning. Den første plade skrues fast i nogle "vinger" og den næste skubbes så ind under og gøres fast i den frie side osv...

Der er fine beskrivelser på deres hjemmeside, og masser af billeder.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også