Tilstoppet toilet

Hej

Vi har et gammelt toilet som lige siden vi overtog huset ikke har haft et særligt godt skyld.

Jeg har prøvet med et par gummi handsker og se om jeg kunne finde en klak prop, men jeg synes ikek rigtigt at kunne få hånden ret langt ind.

Jeg har lige fyldt lidt ciron syre i toiletet som kan stå natten over.

Er der andre ting jeg kan forsøge mig med? Kautisksoda måske?
Hej Vi har et gammelt toilet som lige siden vi... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
til håndværkeren prøv at læse første linie i spørgsmålet "siden vi overtog huset"

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Citat fra Anjins-Honey

Enig med ole,,,,,,,,,,men den med endemassage, den var jeg ikke lige kommet på, gad vide om det også hjælper på hæmo.r.wink


Hej Søren,

Det er ihvertfald en lindelse, hvis man har. Japanerne brugen metoden så meget at mange af deres toiletter er med indbygget numseskyl og lufttørring - mærkelig nok at dette endnu ikke blevet trend i vesten - måske fordi trendsetterne i USA ikke tør lette på låget
Det har faktisk været in at have et Bidet ved siden af toilettet helt frem til 1955-65, da gik det af mode. Men det var kun det "bedre borgerskab" der havde råd til den slags indretninger.
Jeg vil tro at en af grundene til at det forsvandt ud af toiletterne, på en måde var dovenskab eller en tidsfaktor. Det er væsentligt hurtigere at bruge noget papir. Prøv også at forestille jer hvor meget mere offentlige toiletter ville fylde hvis alle skulle skylle røven istedet for at bruge papiret. Der har været forsøgt med salgs fremstød på toiletter hvor der sad en automatisk skylle indretning det kom frem når man var færdig, det slog dog ikke igennem.

V.h. Håndværkeren
Hej alle..
Netop sådan en tråd som denne, tænker jeg på. Er det alle os der forsøger at hjælpe der er for dumme...RangerJoe stiller et spørgsmål: det vælter ind med løsninger..RangerJoe er tavs.. ingen svar... Kan han bruge det vi forslår til noget..???? har han løst problemet.??? kunne vi hjælpe.???? eller har vi spildt vores tid, og andres...
Syntes at man , når man stille et spørgsmål, burde "holde grøden varm"
Så derfor RangerJoe Hvordan går det med skidtet ??? har du læst vores kommentar.???? og var vi til nogen hjælp..??????

Mvh Jan J
Annonce
Jeg venter da også med interesse på en tilbagemelding!!!!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Citat fra Håndværkeren

Det er væsentligt hurtigere at bruge noget papir. Prøv også at forestille jer hvor meget mere offentlige toiletter ville fylde hvis alle skulle skylle røven istedet for at bruge papiret. Der har været forsøgt med salgs fremstød på toiletter hvor der sad en automatisk skylle indretning det kom frem når man var færdig, det slog dog ikke igennem.

V.h. Håndværkeren


At det skulle være hurtigere at bruge papir er noget sludder og kan kun komme fra en som ikke ved hvad han snakker om, men alligevel blander sig i alt smile - hvem har ikke prøvet at sidde og gnubbe og gnubbe og alligevel fået bremsestriber og kløe et vist sted.sad

Hvis røvskyldning skal fungere kræver det efter min mening 4 ting:

1. Et brusearmatur indenfor rækkevidde, hvor temperaturen og trykket nem kan reguleres - selv foretrækker jeg koldt vand, men det kan dog blive for iskoldt - for varmt vand er dog værre end tortur.

2. Bruseren eller strålen skal være rimelig koncentreret og nem at styre hen det rigtige sted.

3. En vaskeklud til at tørre med. kraftigt papir (evt. en god køkkenrulle) kan dog også af hygieiniske og praktiske grunde bruges og efter brug enten skylles ud eller deponeres i affaldsspanden.

4. Sidst og ikke mindst: velvilje til at prøve noget nyt!

Mvh
Tak for de søde ord Ole Ben, do-æ bar dajli rolleyes
Bortset fra det så udtaler jeg mig kun ud fra hvad jeg ved noget om, tag den Olfert.
Citat fra Ole ben

At det skulle være hurtigere at bruge papir er noget sludder og kan kun komme fra en som ikke ved hvad han snakker om, men alligevel blander sig i alt - hvem har ikke prøvet at sidde og gnubbe og gnubbe og alligevel fået bremsestriber og kløe et vist sted.sad


Jeg kan kun tilslutte mig på det allerkraftigste. av av av avsad

For at det ikke skulle være løgn, har jeg såmænd installeret hele 2 sådanne indretninger, men må da også høre for dem med jævne mellemrum. Der er mange, der har nogle forkrampede holdninger til at være ren i røven!biggrin
Jeg synes det er rart, og ser da også på gade og stræde, at der også er en hel del andre, der kunne have brug for et bidetrolleyes
Jeg ville også have sat pissoir op, men her gik fruen helt i desperat baglås, ja hun gik nærmest grassat, den gik ikke, men nu kan jeg jo henvise til at hun forbød denne glimrende indretning, når hun finder et uregelmenteret stænk ved siden af den store, hvide gulvvase.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis