Facadetegl søges

Er der nogen her der har et forslag til alternative facadesten som denne eller ved hvor man kan få dem monteret henne fra til billige penge...

troldtekt-flojstrup05.jpg
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Øhhhh Hvad er det du søger?
Sten som dem på billedet, eller en der kan montere dem billigt ( mure en mur op eller hvad? )
Eller der det du søger et alternativ til en muret væg?
Hvis det er en beklædning af en eksisterende væg med en form for sten du søger. Så har www.kongebro.com nogle forskellige sten plade typer der måske kunne bruges. Eller du kan klæbe natur skiffer op med en fliseklæber.
Eller en tilsvarende løsning med granit.

Jeg ved ikke helt hvad du søger, men nogle muligheder.

MVH Njord
rolleyes det er svært at se hvad det er, men det ligner blådæmpede mursten, som bl.a. jeg laver. rolleyes Men een ting kan jeg sige, da stenene er brændt en ekstra gang under specielle forhold, er de ikke billige.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
når du præcis ved hvad det er, hvad er så spøgsmålet ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
At den sten jeg har vist/linket til er RØVDYR (38.- stykket) men måske var der nogen herinde der kendte et tysk firma der producerede dem billigere - eller der kendte en fabrikant der laver en lign. og billigere udgave...
Annonce
Bauhaus sælger et ligende produkt.

Kender ikke kvaliteten af produktet men det kan findes på www.thestones.dk
Citat fra marquis

Bauhaus sælger et ligende produkt.

Kender ikke kvaliteten af produktet men det kan findes på www.thestones.dk


Jeg tror I misforstår mig - der er IKKE tale om en flise, falsk væg eller en beklædningssten... Det er en desideret facadesten i et ukurrent mål som man kan mure op i...
Mine blådæmpede er væsentlig billigere , ud fra fotoet vil jeg gætte på at det er " Flensborg format ", som ikke er så store

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Citat fra lynæs

Mine blådæmpede er væsentlig billigere , ud fra fotoet vil jeg gætte på at det er " Flensborg format ", som ikke er så store


"Mine"

hvad mener du - producerer du sten eller hvor har du dem fra...?
jeg laver dem da, du. se min side under Tommerup Bygningskeramik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis