Amazon (realistisk projeckt?)

Hej allesammen!

For en måneds tid siden købte jeg en Amazon fra 69.. Jeg ved meget lidt om biler, så det er lidt noget jeg har kastet mig ud i.. bare sådan.. (Mine hænder er dog rimeligt godt skruet på og jeg har lyst til og rode og lærer så...)

Nå men jeg har taget nogen billeder af bilens undervogn og hjul område.. Da det er her jeg tror det hele står og falder med standen, netop her(motoren virker til og køre rigtig godt)

Billeder: http://www.myalbum.com/Album=6ETECP3W (se vange og området ved støddæmperen)

Jeg er klar over at den ene vange skal skiftes. det var også det jeg fik og vide af ham jeg købte den af.. Derudover ER der rust hist og her, men det virker meget overfladisk langt de fleste steder... udover den ene vange er der dog også et sted ved venste forhjul, over støddæmperen/fjederen.. (ved ikke hvad stedet hedder, men se det på billederne) hvor rusten er tæret igennem...

Vangen kan jeg nok selv lave(evt med hjælp fra min ven som er smed) Men hvordan med det gennemtærede område ved støddæmperen? Og skal jeg også til og igang med og fjærne tekstylen og blæse overflade ryst væk, for at den kan klare syn?

Mit spørgsmål er vel i bund og grund om i kan fortælle mig om det er et umuligt project jeg har gang i eller hvordan..? Skal jeg gå igang/er det overskueligt el. egner den sig bedst til reservedele?
(jeg ønsker ikke nødvendigvis en tip top bil der kan holde i mange mange år)

Mvh mads
Hej allesammen! For en måneds tid siden købte... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det var voldsomt billigt!
Til lykke med den, hvis den er noget værd!! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis