Airless maling af vægge/loft

Hej LDS- forum,

Jeg skal igang med en større renovering, og vil i den forbindelse høre om der er nogen der har erfaringer med airless maling af vægge og lofter. Har set det brugt meget til listelofter og ujævne overflader, men hvordan bliver strukturen på f.eks. glasfilt? Er der nogle specielle ting man skal overveje i den forbindelse, eller hur ?

Mvh Mike
Hej LDS- forum, Jeg skal igang med en større... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tillader mig lige at kaste et spørgsmål ind her
Hvor meget sviner sådan en, altså hvormeget skal dækkes af. det ser da godtnok nem ud.
Tak for tippet Esthers Erik. Kan godt se der en del sparet. Nu er den du linker til jo ikke ny, bare renoveret. Den koster 2100 i dk og så kan jeg hive forhandleren i kraven hvis jeg skal bruge garantien. Men jo, i nogle tilfælde kan det godt betale sig at kigge "over there" eller eBay.

FAG - du kan lige starte med at læse alle indlæg her i tråden først, eller følge med i følgetonen. Regner med at begynde at male om et par uger. Så skal jeg nok følge op på svineri, kvalitet, nemhed og den slags
Hvis du ikke har købt en inu, så send mig en besked for jeg har et komplet system som jeg har brugt til at lave alle væggene i min kælder med , det har været brugt 1-2 gange og står som næsten nyt, der er diverse ekster dyser og en forlænger arm til spøjten,samt filtre , den er fra 0109-2007 så der er massere af garanti på den inu, så den kunne vi jo nok finde en fornuftig pris på hvis du er interesseret.

mvh.

Rune W.
hej Rune W hvad skal du evt. have for dit anlæg?? evt link til et magen til.
Venlig Hilsen Bo.
Du kan købe en hos Flügger til ca. 2.500. Har selv en. Den er rigtig god- malingen skal fortyndes ca. 50%. Legetøjssprøjter til 2-600 kr. er intet værd

Tommy

Fremgang kommer af en positiv mental indstilling.biggrin


http://www.euroterm.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også