Dewalt

Jeg har fået en 18v akku skruemaskine i gave som er købt i udlandet.. stikket på laderen er til 110v så egentlig kan jeg vel bare købe en 220v lader herhjemme eller? mener er der forskel på batterierne til opladning med 110v eller 220v?
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Batterierne er præcist de samme, så det er kun en 230 v's lader der skal til.

God fornøjelse med maskinen, den bliver du glad for ;-)

Med venlig hilsen

Anders

eller køb et omformer/rejse stik til 50 kr. så kan du også bruge laderen
Citat fra JDK

eller køb et omformer/rejse stik til 50 kr. så kan du også bruge laderen


hvis altså laderen selv kan skifte om fra 110 til 230 V ... ellers finder du ud af det hurtigt og skal så alligevel ud efter en anden lader biggrin
Citat fra MikeMarbjerg

hvis altså laderen selv kan skifte om fra 110 til 230 V ... ellers finder du ud af det hurtigt og skal så alligevel ud efter en anden lader biggrin


Så sandt, er engang ved en fejl kommet til at give en Dewalt lader 400 V................ det havde den IKKE godt af...... -men batteriet overlevede

Med venlig hilsen

Anders

Annonce
Takker for svarene alle. Hvor køber man lader til 360,- ? og omformer/stik? smile
omformer kan købes i de fleste dagligvare butikker. En lader kan købes i de fleste håndværker butikker. Men hvis det har interesse. så har jeg en for meget. som virker......hvis jeg kan finde den. Men slå på tråden. så finder vi ud af det.
Citat fra Multihåndværkeren

Hej teraform,

Anders K har ganske ret, du bliver rigtig glad for den maskine.

Jeg kan se at laderen kun koster kr. 360, så det er jo billigt sluppet for sådan en fin maskine.



jeg kan ikke finde den til de 360 kroner , kunne os godt bruge en dewalt lader.

det billigeste jeg kan finde er hos http://prishammeren.dk/shop/default.asp
Citat fra teraform

Jeg har fået en 18v akku skruemaskine i gave som er købt i udlandet.. stikket på laderen er til 110v så egentlig kan jeg vel bare købe en 220v lader herhjemme eller? mener er der forskel på batterierne til opladning med 110v eller 220v?


Jeg har en Makita. Den er købt i DK, men er en paralel importeret vare der er købt hos www.prishammeren.dk Her fulgte en omformer fra 230 V til 115V med da jeg købte. Den medfølgende lader er nemlig en 115V lader.

Mon ikke de kan og vil sælge dig en omformer til en rimelig pris?

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis