marstal hjælp

Er der nogle der en brugt/ny vandkølet udstødnings manifold til marstal type:fs-2 10hk v.1100 omdr/min benzin.Den er tæret op nede der hvor udstødningen er på monteret. wink
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra kent due

Er der nogle der en brugt/ny vandkølet udstødnings manifold til marstal type:fs-2 10hk v.1100 omdr/min benzin.Den er tæret op nede der hvor udstødningen er på monteret. wink

Marstal Fabrikken sælger stadig reservedele til deres motorer.
De sælger godtnok stadig dele til både deres egne motrer samt Korsør motoren, men lige præcis udstødninger har de ikke på lager jeg forsøgte at skaffe en udstødning til min Korsør (der forøvrigt havde det samme problem) men beskeden fra Marstal var at jeg skulle alliere mig med en dygtig rustfri smed og så få ham til at producere en ny. Garanteret ikke en billig løsning, men til gengæld holder det... Jeg fik min broder til at lave en til mig (han er dog ikke færdig endnu) Hvis det bliver godt og hvis du stadig mangler, kan jeg godt spørge om det er noget han gider at rode med.. i bekræftende fald sender jeg lige en besked i denne tråd så kan i selv aftale detaljerne
Dan
Rustfrit stål til en vandkølet manifold er ikke sagen, grundet temparatursvingningerne, der som regel medfører revner i materialet. Prøv som klokker, ADIL i Ærøskøbing, måske har han et forslag.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis